Daar ging mijn ice tea over het toetsenbord!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef puntoortje het volgende:
tvp envoor alle mooie nagels incl. de teentjes
zitten we niet stiekem al op nummer 56?
why? het is gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Oke, met het risico een zeikwijf te zijn... dit is deel 56...![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
why? het is gewoon de waarheid
heb 't al anagepast
onzin. moet je niet denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaarsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag zag ik bij de Kruidvat in Muiden 2 vreemde flesjes lak staan van Essence, maar wel 2 hele mooie kleuren! Waren de laatste 2 die er stonden, de lijn heet Creamylicious ofzo, nr 02 Raspberry Smoothie en 04 Iced Chai Latte. Volgens mij van een oudere limited edition lijn, als ik de plaatjes op internet tegenkom.
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Raspberry Smoothie, ik heb hem nog niet opgedaan maar hij lijkt in het potje en op het kwastje veel paarser dan op het plaatje
[ afbeelding ]
En dat voor maar 90 ct per flesje.
Ja ik vond de swatch echt niet overeenkomen met het flesje, eerder met een andere kleur uit die lijn, de Wild Berry Sorbet. Ik moet hem volgende week maar eens testen zodra ik mijn bruin zat benquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |