quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk snakylady!
Als je een dottingdinges wilt kan je erg goed terecht bij hobbywinkels. Kosten een paar euro.
Ben erg blij met de stickey!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Mirjam het volgende:
hey, tof dat de stickey zo goed werkt!
staat dat er ook op, dat de nagellak er op moet als hij nog net niet droog is?
Prima!quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Daph_ het volgende:
Lindytje ik ga even kijken of er nog wat tussen zit wat ik wil hebben, ik PM je even als dat het geval is!
Erg leuk, mooie kleur roodquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef snakelady het volgende:
Moussy thnx voor de tip!!
Mimu, jij ook thnx, als ik de volgende keer in de stad ben zal ik eens kijken, wil ook nog nieuwe lakjes gaan halen dus doe dan maar alles in een.
Foto ook maar even hier.
[ afbeelding ]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoelquote:
hihi dat spul dus inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef mmascha het volgende:
Ik smeerde gisteravond 3 keer achter elkaar Lush Lemony Flutter. Het trok zo snel in!
Edit: dit dus progje![]()
Lemony Flutter ja!quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef progje het volgende:
[..]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoel) wel erg fijn
Ik denk wel dat je evengoed veel plezier hebt van die echte Konad plates hoor. Ik merk hier vaak dat de Kruidvat plates best lastig werken. 1 euro is wel een goeie deal trouwens!quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag gekocht in ChinaTown (Beverwijkse Bazaar)
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
Vlak daarvoor dit gekocht bij een ander:
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |