quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk snakylady!
Als je een dottingdinges wilt kan je erg goed terecht bij hobbywinkels. Kosten een paar euro.
Ben erg blij met de stickey!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Mirjam het volgende:
hey, tof dat de stickey zo goed werkt!
staat dat er ook op, dat de nagellak er op moet als hij nog net niet droog is?
Prima!quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Daph_ het volgende:
Lindytje ik ga even kijken of er nog wat tussen zit wat ik wil hebben, ik PM je even als dat het geval is!
Erg leuk, mooie kleur roodquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef snakelady het volgende:
Moussy thnx voor de tip!!
Mimu, jij ook thnx, als ik de volgende keer in de stad ben zal ik eens kijken, wil ook nog nieuwe lakjes gaan halen dus doe dan maar alles in een.
Foto ook maar even hier.
[ afbeelding ]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoelquote:
hihi dat spul dus inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef mmascha het volgende:
Ik smeerde gisteravond 3 keer achter elkaar Lush Lemony Flutter. Het trok zo snel in!
Edit: dit dus progje![]()
Lemony Flutter ja!quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef progje het volgende:
[..]
ik vind dat lemon spul (weet je nu wat ik bedoel) wel erg fijn
Ik denk wel dat je evengoed veel plezier hebt van die echte Konad plates hoor. Ik merk hier vaak dat de Kruidvat plates best lastig werken. 1 euro is wel een goeie deal trouwens!quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag gekocht in ChinaTown (Beverwijkse Bazaar)
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
Vlak daarvoor dit gekocht bij een ander:
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
Tof!!!quote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
eindelijk een goede reden om achter mijnquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
Tofquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
¤1 per stuk![]()
Dit zijn de plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was iets duurder *kuch
Normale prijs dus...
hetzelfde als een oud pasje, doen het prima dus. Of het moet nog per merk verschillend zijn, ik heb een konad plastic schraper.quote:Op zondag 27 december 2009 16:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof![]()
Ben benieuwd hoe die plastic schrapers bevallen. Ik gebruik nu oude pasjes en dat werkt op zich prima maar een 'echt' schrapertje heeft toch ook wel wat.
stonden we samen voor het rek?quote:Op zondag 27 december 2009 17:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag even in de stad geweest. Bij de kruidvat hebben ze daar erg veel dus gelijk een stempelsetje,
3 show you're feel lakjes ridgefiller, etc gekocht
Is veel beter voor je!quote:Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dit topic is zo verdomd evil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, van de week had ik pas 1 wieltje vol ja
ik ken mensen die nog de helft minder haddenquote:Op zondag 27 december 2009 17:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is veel beter voor je!
Enge stompies van je...![]()
(Die nu verdwenen zijn...)
quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook al geoefend en ik ga dus nagellak zoeken die iets minder snel droogt
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik ska-dansen![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel wil je er hebben en hoe groot...quote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
liet mijn stempel aan de man zien, verwachten dat hij ging kotsen... zegt ie: zolang je maar geen rhinestones op je nagels/whatever plakt vind ik alles goed. Hij draait dus al bij![]()
neejoh, als ik m'n otazu omhang ben je al verblind jeweetsquote:Op zondag 27 december 2009 17:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben en hoe groot...![]()
As if..hij bepaald het niet!
Toch?
Aww, how sweet...quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh, als ik m'n otazu omhang ben je al verblind jeweets
[ afbeelding ]
nee, deze pic is van oud, ik ga toch niet zo'n kutboompje zetten in m'n mooie grote huisch!quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aww, how sweet...![]()
Je gaat zo toch niet ska-dansen?
quote:Op zondag 27 december 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, deze pic is van oud, ik ga toch niet zo'n kutboompje zetten in m'n mooie grote huisch!
Ik heb alles katoen aan en geen sieraads, da's het beste bij hard dansen en bier
senks!quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]die ketting is echt super! (je huis ook, ik lurk mee
we hebben hetzelfde soort spoelbak en aanrecht
)
Lichte of donkere blubber? En met een groenige, bruinige of paarsige ondertoon?quote:
Oh jij mag me helpen titels te verzinnen! Ik vind ze briljant.quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
Whahaha en dan met eigen verzonnen namen als 'Bad Clam the day before' enneh..... 'Mud as a Hatter'
Groen of bruinquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Help!
Bijna 200 nagellakken en ik kan niet kiezen.Ben al een paar uur aan het bedenken wat er nou op moet en ik weet het gewoon niet. Roep eens wat?
Hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
Whahaha en dan met eigen verzonnen namen als 'Bad Clam the day before' enneh..... 'Mud as a Hatter'
Haha tof! Jammer dat je van die kutmuziek luistertquote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha tof! Jammer dat je van die kutmuziek luistert.
Gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:
Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
Zo zien ze er allemaal uit, maar je krijgt het niet op de foto:
[ afbeelding ]
Design 1... and counting...
Dank je!quote:
quote:
Leuk! Ben benieuw naar het resultaat!quote:
Dinsdag krijg ik nep kunstnagels, had net schoonzus aan de telefoon en vertelde dat mijn nagels een ramp zijn, met nagellak erop prima maar zonder ziet het er niet uit, allemaal deukjes en scheurtjes.
en net is er weer een nagel gesneuveld.
In de zomer gaat het altijd prima maar in de winter zijn mijn nagels een ramp.
Nou stelde ze voor om mijn nagels te doen.![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, sorry, is dat hetzelfde princiepe als kunstvoeding vs flesvoeding.
Maar ben ook erg benieuwd naar het resultaat.
Mooiquote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meeeen je niet!quote:Op zondag 27 december 2009 19:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Het is wel een werk...
Zijn maar gewoon van die glitters die je er dus per stuk op moet zetten...
wauwquote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Oblivion het volgende:Kerst...
Hallo nieuw jaar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank u!quote:
quote:
Oh?quote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Youtube!quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
aah nu heb ik een goed argument om aan de kunst nagels te gaan hahaquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Ik ben benieuwd wat je gaat doen....quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
Wat is er dan met OUD...quote:
Das de nieuwe Essence collectie jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe van essence?
GO SNOW!
Bron.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! De Go Snow collectie is zo tof, ik wil zo graag dat het hier in de winkels komt en niet alleen in DLD!
Thanks dear.quote:
Obli, je nagels zijn echt!
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil naar bed maar ben halverwege mijn maniEr zit één laagje nagellak, links en rechts, maar er moet nog minstens een laagje op zodat het mooi is..
Ik moet morgen de hele dag werken helaas.. Ik gooi er wel een laag david overheen en dan maar hopen dat het er overdag beter uit ziet dan nuquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?
Idd cutequote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
Z|ijn dat matte lakjes?quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lakquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh?
Hebben wij al een foto gezien?
Heb ik die dan gemist?quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef progje het volgende:
[..]
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lak
wat bedoel je met dsquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Nee, toch! Ik heb het wel gezien, met die mooie DS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |