quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuw nieuw nieuw:
Kleintjes, ik weet alleen niet meer wat wat isEn daaronder zoya mat rood, opi ink, opi merry midnight, opi a grape fit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI Ink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neppertje erop tot ie weereen beetje bij is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ben eindelijk een duimnagel armer...na 3 weken macgyveren met theezakjes was de scheur eindelijk uit t nagelbed gegroeid...maar intussen wel al tot de helft van mn vingerbreedte ingescheurd, dus heb ik hem er net maar helemaal afgehaald.![]()
RIP nagel
Hahaha!!quote:
Guiltyquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!!
(ik ben altid zo schraal dat ik op het aantal posts let aan het einde van een topic..)
Nfu oh 51quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag weer Nfu oh 51 uit de kast getrokken, ben er zuunig op![]()
Deze foto is echt no way representatief voor hoe geweldig ie is, ik blijf het maar proberenmisschien maak ik er morgenochtend nog ff een, want die anderen die ik heb zijn ook niet goed
[ afbeelding ]
verie nijsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze foto is echt no way representatief voor hoe geweldig ie is, ik blijf het maar proberenmisschien maak ik er morgenochtend nog ff een, want die anderen die ik heb zijn ook niet goed
[ afbeelding ]
Ja kan ik proberen, maar ik heb helemaal geen neppers (nooit geprobeerd ook) en nogal brede duimen, dus voor ik een setje cheape doch acceptabele brede duimen gevonden heb issie al weer lang denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neppertje erop tot ie weereen beetje bij is?
Is die niet gewoon op die eh lebeautyboutique te halen? Even kieken hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nfu oh 51![]()
![]()
![]()
Als ik die toch ooit te pakken weet te krijgen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is die niet gewoon op die eh lebeautyboutique te halen? Even kieken hoor
oh, zie het, bummerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar?![]()
Op die viis.ee issie al tijden uitverkocht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |