quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Nieuw nieuw nieuw:
Kleintjes, ik weet alleen niet meer wat wat isEn daaronder zoya mat rood, opi ink, opi merry midnight, opi a grape fit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI Ink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neppertje erop tot ie weereen beetje bij is?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:15 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik ben eindelijk een duimnagel armer...na 3 weken macgyveren met theezakjes was de scheur eindelijk uit t nagelbed gegroeid...maar intussen wel al tot de helft van mn vingerbreedte ingescheurd, dus heb ik hem er net maar helemaal afgehaald.![]()
RIP nagel
Hahaha!!quote:
Guiltyquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!!
(ik ben altid zo schraal dat ik op het aantal posts let aan het einde van een topic..)
Nfu oh 51quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag weer Nfu oh 51 uit de kast getrokken, ben er zuunig op![]()
Deze foto is echt no way representatief voor hoe geweldig ie is, ik blijf het maar proberenmisschien maak ik er morgenochtend nog ff een, want die anderen die ik heb zijn ook niet goed
[ afbeelding ]
verie nijsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze foto is echt no way representatief voor hoe geweldig ie is, ik blijf het maar proberenmisschien maak ik er morgenochtend nog ff een, want die anderen die ik heb zijn ook niet goed
[ afbeelding ]
Ja kan ik proberen, maar ik heb helemaal geen neppers (nooit geprobeerd ook) en nogal brede duimen, dus voor ik een setje cheape doch acceptabele brede duimen gevonden heb issie al weer lang denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neppertje erop tot ie weereen beetje bij is?
Is die niet gewoon op die eh lebeautyboutique te halen? Even kieken hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nfu oh 51![]()
![]()
![]()
Als ik die toch ooit te pakken weet te krijgen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is die niet gewoon op die eh lebeautyboutique te halen? Even kieken hoor
oh, zie het, bummerquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar?![]()
Op die viis.ee issie al tijden uitverkocht,
Heb net weer meerdere webshops geprobeerd, maar geen succes. Nfu oh 51 is overal waar ik kijk uitverkocht.. Too badquote:
Oeh je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is die niet gewoon op die eh lebeautyboutique te halen? Even kieken hoor
Die is echt zoooo mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Stippenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Oblivion het volgende:
buzzwheedle!!! Dammit girl, you go!![]()
![]()
Heb wel een foto gemaakt, maar die lengte strepen maken mijn nagels erg breed op de plaat, dus die krijgen jullie niet te zien.![]()
Hoezo ijdel...
Op naar nieuw!
Wat zal ik eens doen?
Ahhh goedzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeh je hebt gelijk! ZE HEBBEN M NOG
![]()
¤ 7,25 per lakje, das nog eens wat anders dan $ 2.60 voor een CG
Edit: en ¤ 8 verzendkosten......
Oh... en dan nog eens wat... ik ben zó jaloers op jouw nagels, dat ik je bijna wil schoppen of slaan ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... en dan nog eens wat... ik ben zó jaloers op jouw nagels, dat ik je bijna wil schoppen of slaan ofzo
Op Seche Vite staat wel een waarschuwing dat het niet veilig is als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:38 schreef Guess. het volgende:
Ik heb al 1,5 week deze lak erop zitten zwanger zijn is leuk maar ik ben zooo moe,en als ik gewerkt hebt dat ik te moe ben om te lakken,en dat wil heel wat zeggen hoor![]()
[ afbeelding ]
Go Wild
Vanmiddag nieuw lakje gekocht van catrice,Rose Passion,die ga ik er zo op doen.
Ook heb ik bij Enchantra bestelling geplaatst,
Seche Vite Topcoat
ECollection - Recycle (CG)
Sexy Sport - Sexy Lady (CG)
Pastel Orange (Konad)
Kan niet wachten
Ik wil in totaal 3 Nfu Oh lakjes, zoooo pretty.. Verder heb ik geen lakjes die ik écht wil hebben van Nfu oh maar drie is wel een beetje duur gelijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:39 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ahhh goedzo![]()
Die moet je gewoon hebben hoorAl was het alleen maar om naar het flesje te staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |