quote:
Oh?quote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Youtube!quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
aah nu heb ik een goed argument om aan de kunst nagels te gaan hahaquote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef progje het volgende:
ik ben zo blij dat ik weer kunst nagels heb. Nagellak blijft nu ook eindelijk weer eens normaal zitten. En het lakken vond ik ook makkelijker. Minder knoeien.
Ik ben benieuwd wat je gaat doen....quote:Op zondag 27 december 2009 21:02 schreef PartyHardy het volgende:
Leuk Obli! ik ben ook al aan het bedenken wat ik voor oud en nieuw ga lakken
Weten jullie misschien nog een weblog of filmpjes met nailart tutorials?
Wat is er dan met OUD...quote:
Das de nieuwe Essence collectie jaquote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe van essence?
GO SNOW!
Bron.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! De Go Snow collectie is zo tof, ik wil zo graag dat het hier in de winkels komt en niet alleen in DLD!
Thanks dear.quote:
Obli, je nagels zijn echt!
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil naar bed maar ben halverwege mijn maniEr zit één laagje nagellak, links en rechts, maar er moet nog minstens een laagje op zodat het mooi is..
Ik moet morgen de hele dag werken helaas.. Ik gooi er wel een laag david overheen en dan maar hopen dat het er overdag beter uit ziet dan nuquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga je toch lekker slapen en dan morgen verder?
Idd cutequote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
Z|ijn dat matte lakjes?quote:Op zondag 27 december 2009 22:07 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind de nieuwe essence lakjes 'Cute as Hell' echt leuk!!
Maar daar zullen we nog lang op moeten wachten ben ik bang
[ afbeelding ]
@ Lindy, ik ga je zo pm-en! Ben er nog niet helemaal uit
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lakquote:Op zondag 27 december 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh?
Hebben wij al een foto gezien?
Heb ik die dan gemist?quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef progje het volgende:
[..]
ja vorige topic geloof ik. Eerst zonder en later met lak
wat bedoel je met dsquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Nee, toch! Ik heb het wel gezien, met die mooie DS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |