Oh hij is mooi zeg! Dekt hij goed?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog 2 plaatjes met Shining Star MiMu.
Hij heeft wel 3 laagjes nodig.
Voor volgend weekend heb je het binnen! Maar doordat het richting kerst gaat kan het wellicht iets langer duren, maar ik zou zeggen...ja voor de kerst binnen!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Nieners het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Puntoortje, zou het lang duren voor het binnen is? Hopelijk wel voor kerst!
Bedankt mmascha.
Maria, ik ben heel erg benieuwd naar Awaken, is voor mij een best ''heftig'' kleurtje dus hopelijk bevalt ie wel.
Bij mij duurde het een weekje, bij andere weer langer omdat de douane dat blijkbaar grappig vond, maar ik denk dat je voor kerst wel gaat reddenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Nieners het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Puntoortje, zou het lang duren voor het binnen is? Hopelijk wel voor kerst!
Bedankt mmascha.
Maria, ik ben heel erg benieuwd naar Awaken, is voor mij een best ''heftig'' kleurtje dus hopelijk bevalt ie wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zij zegt. Maar ik denk dat dit topic morgenmiddag alweer dicht/vol isquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Misstique het volgende:
Een hele, echte, originele, onvervalste tvp.
Idd zoiets moet je langzaam opbouwen, dan heeft ie niks in de gatenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan met een kwastje en nagellakremover ook veel beter schoonmaken dan met die correctiestift, maar als ik netjes gelakt heb, doe ik het toch maar met die stift want dat gaat sneller![]()
Ik ga vanavond nadenken over mijn lakje voor komend weekend! Ben weer bij vriendje, vriendje houdt niet van donker/fel/te aanwezigMaar ik probeer toch iedere keer niet met Princesses rule! aan te komen (die vindt ie mooi) want anders went ie nooit
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef bernies het volgende:
[..]Dat is Billy Bob Thornton uit Bad Santa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde graag en foute en hier kwamen ze mee in het kersticon topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Gewoon Liquid Leather of Dorothy Who op doen en dan vriendje begroeten met enkel lingerie. Moet je zien hoe snel ie gewend isquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan met een kwastje en nagellakremover ook veel beter schoonmaken dan met die correctiestift, maar als ik netjes gelakt heb, doe ik het toch maar met die stift want dat gaat sneller![]()
Ik ga vanavond nadenken over mijn lakje voor komend weekend! Ben weer bij vriendje, vriendje houdt niet van donker/fel/te aanwezigMaar ik probeer toch iedere keer niet met Princesses rule! aan te komen (die vindt ie mooi) want anders went ie nooit
Is de geur van een flesje Essence remover niet hetzelfde?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh zo'n kwastje is ook een idee ja, nooit aan gedacht![]()
Zal van het weekend eens kijken hoewel ik wel een correctiestift ernaast houd, al is het maar voor de geur van die van Essence
Geen idee, ik heb megaflessen remover van Kruidvat en Etos, van die goedkoper dan goedkoop meukquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef bernies het volgende:
[..]
Is de geur van een flesje Essence remover niet hetzelfde?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Voor volgend weekend heb je het binnen! Maar doordat het richting kerst gaat kan het wellicht iets langer duren, maar ik zou zeggen...ja voor de kerst binnen!
Yay!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een weekje, bij andere weer langer omdat de douane dat blijkbaar grappig vond, maar ik denk dat je voor kerst wel gaat redden
Ik zie Maria binnekort staan ruiken aan de remover bij het kruitvatquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb megaflessen remover van Kruidvat en Etos, van die goedkoper dan goedkoop meuk
Is niet gek, is heel normaal, ik heb dat nog bij ieder pakje!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Yay!.
Gek hoe iemand zo blij kan worden van nagellak.
Daar is helemaal niks geks aan, das heel normaal in deze reeksquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Yay!.
Gek hoe iemand zo blij kan worden van nagellak.
Ze zijn er in cocos, aarbei en blauwbessen ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef bernies het volgende:
En dat ga ik zelf ook doen nu ik hieroboven Kokos lees!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |