quote:Op donderdag 10 december 2009 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je inzending voor de wedstrijd? Gaaf!
Jij hebt toch kinderen? Acrylverf werkt ook! Gewoon laagje topcoat er overheen daarna.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef _evenstar_ het volgende:
geen geel heeft dus geen smileys hiermaar morgen wel voor die herome lakjes gaat neuzen
mooie romika
Super! mijn stem heb je!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeft me wel ff wat tijd gekost maar ben wel tevreden over het resultaat
Je bent gewoon aan het experimenteren bent met textuur in je nailart.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:16 schreef Sjeen het volgende:
Etos nagellakje opgedaan gisteren, netjes voor zes uur. Had om half negen een vergadering en daar zit ik altijd op mijn handen, want koud. De combi van leren stoelen en nog niet uitgeharde nagellak is geniaal... Net alsof ik een patroon erin gelakt had
Gelukkig gaattie er morgenmiddag alweer af en valt het niet zo op omdat het echt een heel donkere kleur is...
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef puntoortje het volgende:
Ben je lekker aan het shoppen ( nagellakjes e.d. ) wordt je gebeld ... kind ziekkies... maar weer kind opvissen en naar huis toe![]()
maar wel aan het shoppen geweest met mijn "puntoortje" lak op![]()
nee, helaas niet... wel een raar gezicht van de HEMA mevrouwquote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Heb je er nog reacties op gekregen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, helaas niet... wel een raar gezicht van de HEMA mevrouwvolgens mij probeerde ze te lezen wat er stond maar de letter ongekeerd wat zij zag was o ( omgekeerde t ) u n d:
Oeps, gemist. Ik ben niet zo'n fan van goud maar het staan je fantastisch. Wat een bling!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Get ready for glitter!
China Glaze Medaillon, 3 laagjes + topcoat. Niet heel erg netjes opgedaan...
[ afbeelding ]
Awaken isquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef Nieners het volgende:
Zo! Ik heb mijn 9 lakjes bij elkaar... die bestel ik zaterdag:
CG allemaal overigens.
Ruby Pumps
Cashmere Creme
Golden Spurs
TTYL
Poetic
Awaken
Recycle
Stroll
Prize winning mare
Glitterquote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeps, gemist. Ik ben niet zo'n fan van goud maar het staan je fantastisch. Wat een bling!![]()
Als je van glitter houdt zijn die China Glaze glitters wel echt helemaal geweldig hè?
Ik krijg hem zaterdag ookquote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij bestellen alle ladies hier CG Recycle. Ik namelijk ook.
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij bestellen alle ladies hier CG Recycle. Ik namelijk ook.
Hij wordt alleen bijgewerkt als hij bij de douane ligt, anders blijft dat er staan..quote:Op donderdag 10 december 2009 13:55 schreef E.T. het volgende:
Als ik de Track&Trace van TD moet geloven ligt mijn pakketje al een week op het postkantoor daar
Dat duurt ook lang dan..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij wordt alleen bijgewerkt als hij bij de douane ligt, anders blijft dat er staan..
Een weekje, afhankelijk van welke dag hij het verzonden heeft. Als hij het op vrijdag of zaterdag verstuurd heeft, kan het een paar dagen langer duren..quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat duurt ook lang dan..
*pruillipt*
Maar serieus.. hoe lang duurt het meestal vanaf het moment dat het weggestuurd is bij hun vandaan?
Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat duurt ook lang dan..
*pruillipt*
Maar serieus.. hoe lang duurt het meestal vanaf het moment dat het weggestuurd is bij hun vandaan?
Pakjesmeneer in de gaten houden dus!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.![]()
Ik draag vandaag OPI Smitten With Mittens en nu voel ik me helemaal kerst!![]()
[ afbeelding ]
OOOOH! Hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Cherry Culture heeft weer 20% korting op alles in de webshop! Code is HS2009
Ze verkopen onder andere NYX, LA Colors, LA Girl (waaronder Rockstar!) en Milani.
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellen
Iemand die samen wilt bestellen? Wil er maar 3 ofzo van de Rockstar
das idd wel een heel leuk kerst kleurtjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is ook leuk, welke is dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Skaai het volgende:
Ik heb deze nu op, wat een fijn kleurtje
[ afbeelding ]
Mijn camera maakt er alleen een hele felle rode kleur van dus een eigen plaatje werkt dus niet
Zag het op MUA, liefquote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.![]()
Ooooooohhh zoooo lief! Ik had vanmorgen een bubbelenveloppe in de bus van iemand met een nagellak erin en een briefje dat het was om me op te vrolijken omdat ik een rotdag had.![]()
Ik heb Zoya Harley gekregen. Zomaar!
So Glamorous van Essence (Kruidvat). Kost maar 1,29quote:Op donderdag 10 december 2009 17:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die is ook leuk, welke is dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.![]()
Ooooooohhh zoooo lief! Ik had vanmorgen een bubbelenveloppe in de bus van iemand met een nagellak erin en een briefje dat het was om me op te vrolijken omdat ik een rotdag had.![]()
Ik heb Zoya Harley gekregen. Zomaar!
Ik wil misschien meebestellen, ga even kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellen
Iemand die samen wilt bestellen? Wil er maar 3 ofzo van de Rockstar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, wat een geweldige kleur.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Tammymara het volgende:
Zijn jullie wel eens overdreven,Achterlijk,echt ongelofelijk blij met iets dat voor andere mensen misschien heel vanzelfsprekend is?
Ik denk dat ze me in dat winkeltje niet snel vergeten![]()
Mijn moeder lag in een deuk.
Maar ik ben dan ook écht écht écht heel blij....oeh, mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Tammymara het volgende:
Zijn jullie wel eens overdreven,Achterlijk,echt ongelofelijk blij met iets dat voor andere mensen misschien heel vanzelfsprekend is?
Ik denk dat ze me in dat winkeltje niet snel vergeten![]()
Mijn moeder lag in een deuk.
Maar ik ben dan ook écht écht écht heel blij....Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?There is no love sincerer than the love of food.
ik heb ook van essence een aantal lakjes maar die zit er nog niet bij, dus die gaat op het "ikwilhebben"lijstjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
So Glamorous van Essence (Kruidvat). Kost maar 1,29.
Emerald Sparkle? En eentje van de OMG collectie?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?
Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dusquote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?
Niceeequote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dus) en DV8 (staat verder geen naam op) Ze gaat nog Atlantis voor me bestellen en nog eentje, Ben het vergeten welke dat was maar een roze.
Ik ben zo belachelijk blij
Woei!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ruby pumps, Emerald sparkle, meteor shower (Geen dorothy who dus) en DV8 (staat verder geen naam op) Ze gaat nog Atlantis voor me bestellen en nog eentje, Ben het vergeten welke dat was maar een roze.
Ik ben zo belachelijk blij
Dank je Mimu! Maar ik moet er aan wennen ....quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Prachtig romika!Geweldige kleur!
Dank je Obli......wel ff vreemd hoor.....geheel anders dan normaal voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, mooie kleur!![]()
[..]![]()
Kusje op je zielige nageltje..
Thanks!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef _evenstar_ het volgende:
geen geel heeft dus geen smileys hiermaar morgen wel voor die herome lakjes gaat neuzen
mooie romika
Inderdaad een prachtige kleur! Heerlijk kerst met rood en eigenlijk heel veel glittersquote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef romika het volgende:
Eerst "Heb je betonverf op je vingers" toen: Je kan zo bij de marine.....en ga zo maar door.
Aaah dat is ook niet aardig! Ik vind je kleurtje wel mooi, maar volgens mij kun jij (en snkr ook trouwens) alle kleurtjes wel hebben!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je Mimu! Maar ik moet er aan wennen ....
[..]
Dank je Obli......wel ff vreemd hoor.....geheel anders dan normaal voor mij.
[..]
Thanks!![]()
[..]
Inderdaad een prachtige kleur! Heerlijk kerst met rood en eigenlijk heel veel glitters
Nou de kleur is vandaag absoluut niet in de smaak gevallen....![]()
Eerst "Heb je betonverf op je vingers" toen: Je kan zo bij de marine.....en ga zo maar door.
pfffffff.........ja allemaal reacties van mijn mannelijke collega's.
Ik werk tussen vrijwel alleen mannen in en ja die moeten nu elke kleur die ik erop smeer bekijken van mij....hahahaha.......ja bij gebrek aan vrouwelijke collega's. Nou ze doen hun best!!
En de vrouwelijke collega's van de andere afdelingen vonden het ook maar niks.![]()
Alleen mijn vriendinnetje vond het mooi![]()
En dat terwijl ik hetzelf al bijna mooi vond.....
Tja zo gaan die dingen, misschien straks een ander kleurtje.....
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben gewoon geen smaak.Hij staat je echt geweldig!
Een truc die ze in Azie toepasten om mij een jade armband aan te smeren (die ik niet wilde omdat ik ook bang was dat ik 'm niet meer afkreeg) is een plastic zakje over je hand heen te trekken zodat het wat beter glijdt.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
Hier trouwens nog een foto van mijn nagels met die neon van de action erop.
[ afbeelding ]
Waarom zo'n rare foto? Dat was omdat ik die armband (Uit Nubië ) vandaag van mijn ouders heb gekregen die uit Egypte kwamen.En omdat ik jarig was geweest hadden ze dat als cadeau meegenomen.Ik vond het zo sneu dat ie dus niet paste dat ik een half uur heb lopen wrikken en wringen en ja, Hij past.
(kuch)
Alleen, de terugweg is wat moeilijker want hij gaat niet meer af![]()
( Klik hier maar )
hij is leukquote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n rare foto? Dat was omdat ik die armband (Uit Nubië ) vandaag van mijn ouders heb gekregen die uit Egypte kwamen.En omdat ik jarig was geweest hadden ze dat als cadeau meegenomen.Ik vond het zo sneu dat ie dus niet paste dat ik een half uur heb lopen wrikken en wringen en ja, Hij past.
(kuch)
( Klik hier maar )
Dank je....nou ik moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend was vandaag....begon het zelf ook wel mooi te vinden.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaah dat is ook niet aardig! Ik vind je kleurtje wel mooi, maar volgens mij kun jij (en snkr ook trouwens) alle kleurtjes wel hebben!
Als het iets scheelt: ik had een tijd terug Gussied up Green op van China Glaze. Collega 1: Wat heb jij een mickey mouse vingers. Collega 2 (terwijl ik een hap wilde nemen van mijn appel): Wacht het stickertje zit er nog op!! en Collega 3 (tevens baas): Met wat voor kleur heb je je nagels nou weer geverfd? *trekt raar gezicht*
Komt allemaal wel goedMensen zijn andere kleuren gewoon niet zo gewend in het begin
Sommige kleurtjes moet je even aan wennen en als je dan zulke opmerkingen krijg is dat minder, maargoed je kunt niet iedereen blij maken!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je....nou ik moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend was vandaag....begon het zelf ook wel mooi te vinden.
Tja Daph....zulke mensen heb je altijd.....ik moet er eigenlijk altijd wel om lachen hoor.
Zelf durven ze niks......en tja ik zie mannen van mij niet met gelakte nagels binnenkomen, alhoewel ik wel heb voorgesteld op een van hen te willen oefenen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij is leuk![]()
heb je het al met boter ( of zeep/afwasmiddel) geprobeerd ?
Huilllllll neeeeeeeee ik mag niet op de mannen oefenen.,......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sommige kleurtjes moet je even aan wennen en als je dan zulke opmerkingen krijg is dat minder, maargoed je kunt niet iedereen blij maken!
Heeft je collega ja gezegd? Of mag je niet op hem oefenen?
Hoe harder ik met zo'n armband ga wrikken, hoe meer mijn handen altijd op gaan zettenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Boter, olijfolie,handzeep, glijmiddel ()
Ik ga zo die zakjes tip ook proberen.
Misschien anders toch een zaagje?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Boter, olijfolie,handzeep, glijmiddel ()
Ik ga zo die zakjes tip ook proberen.
ja maar, da's toch zonde van je hand?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien anders toch een zaagje?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, da's toch zonde van je hand?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, da's toch zonde van je hand?
Sterkte met je armband........koud water inderdaad of iets heel vettigs....tjee.....hoop dat je hem er snel af krijgt....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
(kuch)
( Klik hier maar )
Basecoat zorgt er ook voor dat je nagels niet verkleurenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Diconnected het volgende:
@ Daph_ en MiMu:
Naja, ik heb nu alleen een topcoat van Essence. Wel tevreden maar vind hem zo dik? En ik heb geen basecoat, en ik denk dat dat in het vervolg (lees: komende CG lakjes met glitter) wel handig is. Dus vandaar.
Hmm ja budget... Rond max 5 euro per lakje ofzo. En liever gewoon in de winkel te halen, bestellen duurt me te lang, zit nu ook al te lang te wachten op m'n TD pakket.
Yesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Nieners het volgende:
Okee, heb nu betaalmogelijkheden voor m'n neus gekregen. Moet ik nu op PayPal klikken en dan bij ''comment'' APPLY SMALL FLAT RATE BOX?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YesEn nog niet betalen als je naar Paypal wordt gestuurd!
Meedoen met de groepsorder voor "David" lijkt me dan nog het beste eigenlijk. Maar anders vond ik de High Shine Quick Dry topcoat van Catrice ook redelijk. Droogt niet je nagellak maar lakt fijn en geeft een mooie glans.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Diconnected het volgende:
@ Daph_ en MiMu:
Naja, ik heb nu alleen een topcoat van Essence. Wel tevreden maar vind hem zo dik? En ik heb geen basecoat, en ik denk dat dat in het vervolg (lees: komende CG lakjes met glitter) wel handig is. Dus vandaar.
Hmm ja budget... Rond max 5 euro per lakje ofzo. En liever gewoon in de winkel te halen, bestellen duurt me te lang, zit nu ook al te lang te wachten op m'n TD pakket.
Van de etos? Ik wist niet dat die ook hadden, vrees dat ik daar dan ook nog even langs wil gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb van zusje lief een gelsetje gekregen om thuis te frummelen
En 2 nieuwe glitetrlakjes, en een etos stempelsetje, er lagen er hier 8 nu nog 7vorige keren hadden ze het telkens niet
hij is wel echt blauw volgens mij ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef bernies het volgende:
Ik heb net Dorothy Who van CG opgedaan, weet niet of iemand anders deze hier ook heeft, maar het is zo glitterig fel blauw (drie lagen), of ligt dat aan mij? Had deze op de een of andere manier minder fel verwacht.
Foto?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef bernies het volgende:
Ik heb net Dorothy Who van CG opgedaan, weet niet of iemand anders deze hier ook heeft, maar het is zo glitterig fel blauw (drie lagen), of ligt dat aan mij? Had deze op de een of andere manier minder fel verwacht.
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etosquote:Op donderdag 10 december 2009 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Van de etos? Ik wist niet dat die ook hadden, vrees dat ik daar dan ook nog even langs wil gaan
Jij hebt ook indrukwekkende kleurtjes! Mooi hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
Mooi is die!
Mijn bestelling (dus Lubu heels weggedaan)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etos![]()
Gelsetje komt van Douglas af
okee, scheeld me weer een busritjequote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etos![]()
Gelsetje komt van Douglas af
Foto wil ik wel doen maar ben al bezig met SOG...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Foto?![]()
Ik vind um bij Scrangie al zo mooi.
Spannend, nu is het afwachten, afwachten en afwachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
Mooi is die!
Mijn bestelling (dus Lubu heels weggedaan)
[ afbeelding ]
Is bij mij ook! En het is ook vaan een rommeltje in het vak....quote:Op donderdag 10 december 2009 21:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, scheeld me weer een busritje![]()
ik vind trouwens dt hier in de buurt het essence gedeelte in de kruidvat heel zelden wordt aangevult, niet alleen de nagellakjes. Neem aan dat dat niet alleen bij mij in de buurt zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |