Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat duurt ook lang dan..
*pruillipt*
Maar serieus.. hoe lang duurt het meestal vanaf het moment dat het weggestuurd is bij hun vandaan?
Pakjesmeneer in de gaten houden dus!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.![]()
Ik draag vandaag OPI Smitten With Mittens en nu voel ik me helemaal kerst!![]()
[ afbeelding ]
OOOOH! Hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vijf dagen vanaf dat het verstuurd is tot de postbode aanbelt. Zal morgen dus wel komen dan of het ligt al bij de buren.![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
Cherry Culture heeft weer 20% korting op alles in de webshop! Code is HS2009
Ze verkopen onder andere NYX, LA Colors, LA Girl (waaronder Rockstar!) en Milani.
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellen
Iemand die samen wilt bestellen? Wil er maar 3 ofzo van de Rockstar
das idd wel een heel leuk kerst kleurtjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is ook leuk, welke is dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Skaai het volgende:
Ik heb deze nu op, wat een fijn kleurtje
[ afbeelding ]
Mijn camera maakt er alleen een hele felle rode kleur van dus een eigen plaatje werkt dus niet
Zag het op MUA, liefquote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.![]()
Ooooooohhh zoooo lief! Ik had vanmorgen een bubbelenveloppe in de bus van iemand met een nagellak erin en een briefje dat het was om me op te vrolijken omdat ik een rotdag had.![]()
Ik heb Zoya Harley gekregen. Zomaar!
So Glamorous van Essence (Kruidvat). Kost maar 1,29quote:Op donderdag 10 december 2009 17:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die is ook leuk, welke is dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik mag voorlopig even niet meer.![]()
Ooooooohhh zoooo lief! Ik had vanmorgen een bubbelenveloppe in de bus van iemand met een nagellak erin en een briefje dat het was om me op te vrolijken omdat ik een rotdag had.![]()
Ik heb Zoya Harley gekregen. Zomaar!
Ik wil misschien meebestellen, ga even kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nu ben ik echt geneigd om lakjes te gaan bestellen
Iemand die samen wilt bestellen? Wil er maar 3 ofzo van de Rockstar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, wat een geweldige kleur.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Tammymara het volgende:
Zijn jullie wel eens overdreven,Achterlijk,echt ongelofelijk blij met iets dat voor andere mensen misschien heel vanzelfsprekend is?
Ik denk dat ze me in dat winkeltje niet snel vergeten![]()
Mijn moeder lag in een deuk.
Maar ik ben dan ook écht écht écht heel blij....oeh, mooie kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Tammymara het volgende:
Zijn jullie wel eens overdreven,Achterlijk,echt ongelofelijk blij met iets dat voor andere mensen misschien heel vanzelfsprekend is?
Ik denk dat ze me in dat winkeltje niet snel vergeten![]()
Mijn moeder lag in een deuk.
Maar ik ben dan ook écht écht écht heel blij....Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?There is no love sincerer than the love of food.
ik heb ook van essence een aantal lakjes maar die zit er nog niet bij, dus die gaat op het "ikwilhebben"lijstjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
So Glamorous van Essence (Kruidvat). Kost maar 1,29.
Emerald Sparkle? En eentje van de OMG collectie?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Welke zijn het allemaal? Ruby Pumps, Dorothy Who? en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |