Basecoat zorgt er ook voor dat je nagels niet verkleurenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Diconnected het volgende:
@ Daph_ en MiMu:
Naja, ik heb nu alleen een topcoat van Essence. Wel tevreden maar vind hem zo dik? En ik heb geen basecoat, en ik denk dat dat in het vervolg (lees: komende CG lakjes met glitter) wel handig is. Dus vandaar.
Hmm ja budget... Rond max 5 euro per lakje ofzo. En liever gewoon in de winkel te halen, bestellen duurt me te lang, zit nu ook al te lang te wachten op m'n TD pakket.
Yesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Nieners het volgende:
Okee, heb nu betaalmogelijkheden voor m'n neus gekregen. Moet ik nu op PayPal klikken en dan bij ''comment'' APPLY SMALL FLAT RATE BOX?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YesEn nog niet betalen als je naar Paypal wordt gestuurd!
Meedoen met de groepsorder voor "David" lijkt me dan nog het beste eigenlijk. Maar anders vond ik de High Shine Quick Dry topcoat van Catrice ook redelijk. Droogt niet je nagellak maar lakt fijn en geeft een mooie glans.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Diconnected het volgende:
@ Daph_ en MiMu:
Naja, ik heb nu alleen een topcoat van Essence. Wel tevreden maar vind hem zo dik? En ik heb geen basecoat, en ik denk dat dat in het vervolg (lees: komende CG lakjes met glitter) wel handig is. Dus vandaar.
Hmm ja budget... Rond max 5 euro per lakje ofzo. En liever gewoon in de winkel te halen, bestellen duurt me te lang, zit nu ook al te lang te wachten op m'n TD pakket.
Van de etos? Ik wist niet dat die ook hadden, vrees dat ik daar dan ook nog even langs wil gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb van zusje lief een gelsetje gekregen om thuis te frummelen
En 2 nieuwe glitetrlakjes, en een etos stempelsetje, er lagen er hier 8 nu nog 7vorige keren hadden ze het telkens niet
hij is wel echt blauw volgens mij ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef bernies het volgende:
Ik heb net Dorothy Who van CG opgedaan, weet niet of iemand anders deze hier ook heeft, maar het is zo glitterig fel blauw (drie lagen), of ligt dat aan mij? Had deze op de een of andere manier minder fel verwacht.
Foto?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef bernies het volgende:
Ik heb net Dorothy Who van CG opgedaan, weet niet of iemand anders deze hier ook heeft, maar het is zo glitterig fel blauw (drie lagen), of ligt dat aan mij? Had deze op de een of andere manier minder fel verwacht.
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etosquote:Op donderdag 10 december 2009 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Van de etos? Ik wist niet dat die ook hadden, vrees dat ik daar dan ook nog even langs wil gaan
Jij hebt ook indrukwekkende kleurtjes! Mooi hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
Mooi is die!
Mijn bestelling (dus Lubu heels weggedaan)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etos![]()
Gelsetje komt van Douglas af
okee, scheeld me weer een busritjequote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oops kruidvat, de glitterlakje komt van de etos, het stempelsetje van de etos![]()
Gelsetje komt van Douglas af
Foto wil ik wel doen maar ben al bezig met SOG...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Foto?![]()
Ik vind um bij Scrangie al zo mooi.
Spannend, nu is het afwachten, afwachten en afwachten.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Nieners het volgende:
Mooi is die!
Mijn bestelling (dus Lubu heels weggedaan)
[ afbeelding ]
Is bij mij ook! En het is ook vaan een rommeltje in het vak....quote:Op donderdag 10 december 2009 21:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, scheeld me weer een busritje![]()
ik vind trouwens dt hier in de buurt het essence gedeelte in de kruidvat heel zelden wordt aangevult, niet alleen de nagellakjes. Neem aan dat dat niet alleen bij mij in de buurt zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |