mooi hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Misstique het volgende:
Ik sta in de OP met m'n nieuwste creatie.
veel oefenen, en http://makeupalley.com/m_94731084quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Chicolate het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om je nagelriemen zo 'schoon' te houden? Als ik donkerblauw opdoe, is het een groot 'blauw naast de nagel' feest en lijkt het alsof een klein kind heeft zitten spelen met de nagellak van mama (vooral rechts) ... weghalen met remover + wattenstaafje oid lukt niet, dan haal ik de lak ook van mn nagels af. Voor mij alleen maar kleurloze/lichte kleurtjes dus.
Maar hebben jullie zo'n vaste hand, of is daar een trucje voor dat ik niet ken?
Oefenen en een correctiestift van de Hema, dat is een stuk nauwkeuriger dan een wattenstaafje en zit je niet meer zo snel op je nagels te frunniken terwijl het niet hoort.quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Chicolate het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om je nagelriemen zo 'schoon' te houden? Als ik donkerblauw opdoe, is het een groot 'blauw naast de nagel' feest en lijkt het alsof een klein kind heeft zitten spelen met de nagellak van mama (vooral rechts) ... weghalen met remover + wattenstaafje oid lukt niet, dan haal ik de lak ook van mn nagels af. Voor mij alleen maar kleurloze/lichte kleurtjes dus.
Maar hebben jullie zo'n vaste hand, of is daar een trucje voor dat ik niet ken?
Anders gewoon hier op FOK!?quote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga de banner even op m'n photobucket knallen, die laden altijd goed in.
Niet, maar dat kunnen mods zo doen.quote:
Even m'n eigen geweldige lijstje nogmaals spammenquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ik heb gister m'n eigen Sint kadootjes geshopt:
Gosh 555 Silver
Gosh base/topcoat
Manhattan lotus Effect 65K (een soort aubergine kleur denk ik)
Essence tippainter silver
Gosh 543 Pink rose (knalknalknalroze!)
Essence All Access
Essence Spot On (oud roze achtig)
Houten bokkepootjes
Mascara + oogschaduw
Er zijn veel goedkopere setjes te vinden. Verschil merk ik niet echt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef Nieners het volgende:
Ik weet niet of het in elke Kruidvat zo is, maar deze set voor FM kost nu 15 euro!
[ afbeelding ]
Ik zat eraan denken om er eentje te kopen maar heb het toch niet gedaan.
Iemand ervaring mee?
Ik heb denk ik gewoon stom internet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef Mirjam het volgende:
dat moeten wij ff doen
via DPS
maar ik heb geen problemen met de banner?
Nordhorn, Gronau, Ahaus of Vreden, beetje afhankelijk van bij welk familielid we op dat moment zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Ook zo iets!
Waar ga jij in DLD naar toe? Ik naar Kranenburg en Kleve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |