quote:Op woensdag 18 november 2009 20:14 schreef Tegan het volgende:
Daph_ 1
Mirjam 2
Tegan 1
puntoortje 3
MinderMutsig 1
MissJ 3
liiszle 2
Totaal 13
Pas op de helft.
[..]
Hm, dat verandert de beselling...
Maar die kleine passen tenminste in een envelop...
Jij ook veel plezier morgen! Ik doe het zelf niet speciaal voor een gezin of werk..quote:Op woensdag 18 november 2009 20:14 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ook, Morgen voor 7 kindjes , een of ander iets , en zaterdag voor "arme"gezinnen.
Sponsors geregeld die cadeautjes gedoneerd hebben,Een stichting voor mensen onder de armoedegrens die adressen geregeld heeft (dus zeker weten dat het mensen zijn waar het goed terecht komt!) en zaterdag dus zes adressen af.
Ik vind het ook zoooooooooooooooooo leuk
Alvast veel plezier zaterdag!
Ook interesse in topcoat?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
Waarom gaat deze reeks ineens zo hard? Zie ineens op dagelijkse basis nieuwe delen in de nieuwe topics.
Voor de lol.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:19 schreef Diconnected het volgende:
Hey voor wat zitten jullie te lakken*kijkt in ander topic*
Daarom ^^quote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
Waarom gaat deze reeks ineens zo hard? Zie ineens op dagelijkse basis nieuwe delen in de nieuwe topics.
Ik ook niet, was mijn initiatief, Alleen had ik te weinig adresjes en heb die van die stichting gekregen!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef Crientj het volgende:
Ghehe
[..]
Jij ook veel plezier morgen! Ik doe het zelf niet speciaal voor een gezin of werk..
Maar de grote optocht hier in het dorp. Vind het zo gaaf. Dit is mijn 3e jaar geloof ik.
Jaaaaaa I know. Ik had even een mega typefoutquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor de lol.![]()
[..]
Daarom ^^
Whehehequote:Op woensdag 18 november 2009 20:16 schreef Tammymara het volgende:
Creaties uit het vorige topic
..zijn er deze keer niet omdat Tammy voor het eerst een OP moet maken en geen idee heeft wat ze aan het doen is.
Hier moet je nog even een ] achter zetten, dan is hij weer goed.quote:[sub]De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Show_hier_je_nagels]hier[/url
Hee, dat plaatje is handig om te gebruiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaa I know. Ik had even een mega typefout, bedoelde meer van, waarom zijn jullie aan het tellen xD
Ik heb zelf net weer even gelakt.
Sephora by O.P.I. It's all about me, en daarbij deze topcoat:
[ afbeelding ]
Hij is echt zo leuk, morgen post ik wel foto.
Je kunt hem uitvergroten, en dan in stukjes die even groot als ava's zijn knippen, en dan op de plek van de nagellak de ava's posten. Allemaal als aparte [img]?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hee, dat plaatje is handig om te gebruiken.
Ik ga morgen maar eens wat prutsen met fototjes denk ik.
Al moet ik dan wel even uitvogelen hoe ik dat ga doen met bewegende avatars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |