Daarom wil ik China Glaze Limbo Bimbo hebben... Gewoon om de naamquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopen
Nieuw kleurtje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nieuw kleurtje!
Ik mag van mezelf 1x per 2 dagen opnieuw lakken... het liefst zou ik het elke dag doen, maar ik heb ook nog andere dingen te doen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik doe anders om, kleren afstemmen op kleurtje! En als ik weer wat ik aan ga doen, kijk ik of het er bij past. Het hoeft voor mij niet dezelfde kleur te zijn, maar het moet er wel bij staan.
Ik heb wel het geluk dat ik op mijn werk kan dragen wat ik wil, geen bedrijfskleding of zo.
En jij Tegan, kleurt het bij jou?
Zit er niet zo'n pennetje bij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb best wel een probleem, vandaag kreeg ik mijn nieuwe mobiel binnen, een htc magic![]()
Maar dat is er dus eentje met touchpad, en hoewel mijn vorige dat ook was, is deze vingergevoelig.
Je moet dus echt met je vingertopje het scherm raken.
Je raad het al..dat lukt niet echt want ik heb te lange nagels, heeft iemand van jullie
hier een oplossing voor, anders dan mijn nagels kortwieken?
Net ben ik naar een open dag geweest van een welnesscentre, daar waren de lakjes van Koh 23,95 !
Dat is toch niet normaal? Ik kreeg wel veel complimentjes: 'Ooh! zijn dat je echte nagels?' ->![]()
Dagelijks en soms meerdere keren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
Gaaaaaaaaaf!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n pennetje bij?
Anders zo'n nepvingertje kopen en het topje op een stokje prikken
Ik zag vandaag een heeeeeeele mooie lak van Koh bij Aphrodite (parfumerie), ik durfde niet eens te vragen wat ie kostte
Te belachelijk eigenlijk, want zo'n superlak is het helemaal niet. Maar ik heb van de zomer wel de Douglaskleur gekochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Die heb ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Oh no dat is die holo!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |