Daarom wil ik China Glaze Limbo Bimbo hebben... Gewoon om de naamquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Heel erg leuk....en vooral de naam van deze lak! Daarom zou ik deze al bijna kopen
Nieuw kleurtje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nieuw kleurtje!
Ik mag van mezelf 1x per 2 dagen opnieuw lakken... het liefst zou ik het elke dag doen, maar ik heb ook nog andere dingen te doen...
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik doe anders om, kleren afstemmen op kleurtje! En als ik weer wat ik aan ga doen, kijk ik of het er bij past. Het hoeft voor mij niet dezelfde kleur te zijn, maar het moet er wel bij staan.
Ik heb wel het geluk dat ik op mijn werk kan dragen wat ik wil, geen bedrijfskleding of zo.
En jij Tegan, kleurt het bij jou?
Zit er niet zo'n pennetje bij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb best wel een probleem, vandaag kreeg ik mijn nieuwe mobiel binnen, een htc magic![]()
Maar dat is er dus eentje met touchpad, en hoewel mijn vorige dat ook was, is deze vingergevoelig.
Je moet dus echt met je vingertopje het scherm raken.
Je raad het al..dat lukt niet echt want ik heb te lange nagels, heeft iemand van jullie
hier een oplossing voor, anders dan mijn nagels kortwieken?
Net ben ik naar een open dag geweest van een welnesscentre, daar waren de lakjes van Koh 23,95 !
Dat is toch niet normaal? Ik kreeg wel veel complimentjes: 'Ooh! zijn dat je echte nagels?' ->![]()
Dagelijks en soms meerdere keren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit te twijfelen om er weer een nieuw kleurtje op te doen, er zijn al stukjes af dus kan het bij lakken of voor een nieuw kleurtje gaan....
Hoevaak doen jullie een nieuw kleurtje op je nagels?
Gaaaaaaaaaf!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n pennetje bij?
Anders zo'n nepvingertje kopen en het topje op een stokje prikken
Ik zag vandaag een heeeeeeele mooie lak van Koh bij Aphrodite (parfumerie), ik durfde niet eens te vragen wat ie kostte
Te belachelijk eigenlijk, want zo'n superlak is het helemaal niet. Maar ik heb van de zomer wel de Douglaskleur gekochtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:31 schreef bernies het volgende:
[..]
Koh kost normaal 14,95 (zo ongeveer) welke kleur heb je gezien?
Die heb ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Oh no dat is die holo!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een grijzige met een soort olie-achtige glans erin. Heb niet naar het nummer gekeken.
Nee het is niet de holo die ze bedoelt het is echt zo'n olie gloed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh no dat is die holo!
Alsof je je nagels probeert te lakken met modder!
Dan kan je beter voor een Nfu Oh of China Glaze holo gaan.
Ooh die hadden ze daar ook! ik vond die het mooiste van het assortiment wat ze daar hadden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleuren vind ik, drogen langzaam maar blijven wel lang zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh die hadden ze daar ook! ik vond die het mooiste van het assortiment wat ze daar hadden.![]()
Ja er stonden geen duidelijke prijzen op maar er was een topcoat van 24,95
Ik heb er 1 van koh, een donkergrijze, en daar ben ik heel tevreden over, dekt prima in 1 laagjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:02 schreef Sjeen het volgende:
Maar het lakt echt voor geen meter... 4! laagjes om het dekkend te krijgen. Ben nu aan het lakken
Zo die worden al goed lang! Mooi, en wat een lief strikje!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
THNX!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo die worden al goed lang! Mooi, en wat een lief strikje!![]()
Het klinkt alsof die topcoat verdund moet worden.
Zowel mijn verdunner als de primer komen van euronagelgeval uit de OP maar TD verkoopt dat soort dingen ook wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
Waar vind ik die verdunner, en ik wou ook nog vragen of jij (of Obli) weet waar ik die primer kan scoren om mijn eigen nagels met een laagje gel te beschermen.
Die zijn inderdaad heerlijk zoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Let there be light!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ja die van catrice!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef dieske87 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor swatches van
CG - i wanna leila
CG - OMG
CG - sex on the beach
CG - Preppy Pink
CG - Rasphberry festival
Catrice - Royal Nigths Petrol?
Let me know....
Hema basecoatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Strikjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
That would be me!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Mja die foto is vast niet de nagel van je broertje en als hij daar advies over zou willen ben je alsnog in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het momenteel echt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef dieske87 het volgende:
Geen liefhebbers voor de watches???
quote:
Dat kunnen weinig mensen hier zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Loqi het volgende:
De hele dag geshopped en niks voor mn nagels gekocht![]()
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra was trouwens VRESELIJK om eraf te halen. Ik draag pas weer UltraGlitters als ik vilt gekocht heb
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de nagels van mijn broertje van 18 gelakt haha, hij heeft een thema feest vanavond in de kroeg.
'tarzan en jane' dus ik heb zijn nagels een panter-lakje gegeven en hij heeft ook mijn panterlegging aan
Dat extreme vinden ze super, dus ben bang dat ik dadelijk wat vrienden van hem ook moet voorzien van tarzan-nagels..
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?
Mooie nagellakkaarsen! Erg goed gelukt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Okay! Geduld geduld dus...en dat is moeilijkste van alles.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef buzzwheedle het volgende:
@ bernies ik gebuik een glasvijl (kristalvijl van opi bij TD)
het komt door m'n laatste set kunstnagels, het laatste lelijke stuk wat er nog moet uitgroeien. maar dat laatste deel is het lastigst. vooral als je er oplet en je weer mooie nagels wilt hebben
Kerst!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Mint Candy Apple. Zit er sinds donderdagavond op, hoop dat 'ie 't tot maandagavond uithoudt, dan weer tijd voor een ander lakje.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerst!
Wat is dat groene nu precies? Kan het niet goed zien.![]()
[..]
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.![]()
@PartyHardy:Heb je foto's gemaakt?
Gevonden... KWIJL!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah ik moet naar deze op zoek bij de Claire's.
[ afbeelding ]
Hebben ze vast niet hier in NL.
Jup, best veel kleurtjes nagellak en ik geloof maar 2 of 3 euro voor een potje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik loop vaak langs claire's wist niet dat ze ook cosmetica hadden?
lkijkt overigens sperekend op china glaze atlantis
Heb je m'n swatch al gezien? Bij mij is recentelijk alles zo'n 3 mm korter gescheurdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb er weer een gescheurd, en jullie nagels worden maar mooier en mooier en dit topic dus frustrerender en frustrerender
Dan koop je toch Atlantis? Ik vind hem er erg op lijken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor dingen houd je van?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
Wat zijn jullie favorieten? Liefst met nummers.
Als ik 'm bij de Calire's niet kan vinden misschien wel, maar wil tot komend jaar ff niks bestellen, want dat kost altijd meer dan geplandquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan koop je toch Atlantis? Ik vind hem er erg op lijken.![]()
[..]
Wat voor dingen houd je van?
Ik vind die lollige beestjes op m10, m11, m30, m33 en m43 erg leuk maar die heb ik nog niet, het zombiemeisje en voodoo poppetje op m13 vind ik ook erg lief.
M7, m9 en m16 vanwege de té schattige modedingetjes: vetertjes, handtasjes, schoenen e.d.
M21 met de verfspatten.
Funky frenches op plates m44, m45, m56 en m62.
M57 en m71 vanwege de kant.
En verder álle full nail plates.Ze moesten alleen wat groter zijn.
Hahahaha, Claire's! In elke grote en iets minder grote stad te vindenquote:
ja, precies zo heb ik er nu ook een paar ! Zo irritant! Maar vind de jouwe alsnog mooi van vorm enzoquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je m'n swatch al gezien? Bij mij is recentelijk alles zo'n 3 mm korter gescheurd. En ze zijn al niet zo lang, dus het valt lekker op.. ik zie nu m'n vingertoppen, zo kort zijn m'n nagels.
Heul nie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha, Claire's! In elke grote en iets minder grote stad te vinden.
hij zit idd niet op veel plekken volgens mijquote:
Je gaat toch naar Enschede?quote:
M20 M39 voor de bloemetjesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je gaat toch naar Enschede?
Claire's Enschede
Langestraat, 6 Enschede
En 7511 HC NL
0031534 310391
Toen ik vorige keer met 9 lakjes bij de kassa stond was het al van...zooooo...jij slaat groot in...staat MiMu daar met zo'n 60 stuksquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik moet al zo'n 60 nagellakjes in Duitsland ophalen, zal ik ook nog even lekker gaan nagellakshoppen in de binnenstad op de dag voor Sinterklaas.![]()
En dan ook nog allemaal dubbelen hè! Dat vinden ze nog het raarst volgens mij. Als je zoveel lak koopt krijg je eerst wat verbaasde blikken en misschien een grappige opmerking maar als ze dan een paar keer dubbele lakjes tegenkomen, je vragend aankijken en je knikt alleen maar dat het écht klopt wordt het ineens heel stil en zegt niemand meer wat. Het oogcontact wordt ook ineens een stuk minder dan.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Toen ik vorige keer met 9 lakjes bij de kassa stond was het al van...zooooo...jij slaat groot in...staat MiMu daar met zo'n 60 stuksIk wil het wel zien!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Nou moe! Bij ons is de Claire's verbouwd. En nu hebben ze geen lakjes meer! Nu is er echt niks leuks meer aan die winkel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je nog steeds met het hele olie gebeuren 'voor het lakken? Misschien dat eens overslaan?quote:Op zondag 29 november 2009 00:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dit keer trouwens wel enorm last van krimpende nagellak.
gek, m'n seche vite is nog nbet nieuw.
zou het toch helpen om hem een klein beetje te verdunnen..?
het krimpen van die nagellak zorgt er volgens mij ook voor dat het sneller gaat chippen, ik lak steeds netjes de tips mee, maar dat is dus gewoon allemaal verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |