Mooi!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dagelijks en soms meerdere keren.![]()
Ik heb gekonad over MiMuMint (lastig typen met die hoofdletters) met een Essence Striper en plate m70.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de olie, mijn vingers hadden het nodig.
Let there be light!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
ja die van catrice!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:45 schreef dieske87 het volgende:
Zijn er liefhebbers voor swatches van
CG - i wanna leila
CG - OMG
CG - sex on the beach
CG - Preppy Pink
CG - Rasphberry festival
Catrice - Royal Nigths Petrol?
Let me know....
Hema basecoatquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Strikjequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja...mijn zoete nageltjes van vandaagik begin me echt te irriteren aan die TC van Konad
![]()
[ afbeelding ]
That would be me!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:43 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag in een vorig topic dat iemand base coat en top coat van de Hema had gekocht. Die heb ik ook, heel erg tevreden over!
Mja die foto is vast niet de nagel van je broertje en als hij daar advies over zou willen ben je alsnog in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft het momenteel echt.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:33 schreef dieske87 het volgende:
Geen liefhebbers voor de watches???
quote:
Dat kunnen weinig mensen hier zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:44 schreef Loqi het volgende:
De hele dag geshopped en niks voor mn nagels gekocht![]()
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:09 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra was trouwens VRESELIJK om eraf te halen. Ik draag pas weer UltraGlitters als ik vilt gekocht heb
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de nagels van mijn broertje van 18 gelakt haha, hij heeft een thema feest vanavond in de kroeg.
'tarzan en jane' dus ik heb zijn nagels een panter-lakje gegeven en hij heeft ook mijn panterlegging aan
Dat extreme vinden ze super, dus ben bang dat ik dadelijk wat vrienden van hem ook moet voorzien van tarzan-nagels..
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op Zoya Astra, ga hem ook aanschaffen, heb je een foto waar je hem ophebt?
Mooie nagellakkaarsen! Erg goed gelukt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Okay! Geduld geduld dus...en dat is moeilijkste van alles.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef buzzwheedle het volgende:
@ bernies ik gebuik een glasvijl (kristalvijl van opi bij TD)
het komt door m'n laatste set kunstnagels, het laatste lelijke stuk wat er nog moet uitgroeien. maar dat laatste deel is het lastigst. vooral als je er oplet en je weer mooie nagels wilt hebben
Kerst!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:33 schreef buzzwheedle het volgende:
weer eens wat aan het proberen geweest![]()
[ afbeelding ]
ben al in de kerst stemmingik heb in ieder geval geen kerstplate meer nodig
mijn laatste bestelling van dit jaar komt hoopo ik volgende week binnen.
bonder van orly en de rescue nail kit. ik hoop dat ik met die rescue nail kit wat makkelijker m'n splijtende nagels kan laten groeien.
elke keer als ik er wat afvijl splijten ze verder, en als ik ze door laat groeien splijten ze ook.
het valt me ook op dat als m'n nagels chippen ze altijd op de splijtende delen chippen.
dus ben benieuwd of het zal werken.
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Mint Candy Apple. Zit er sinds donderdagavond op, hoop dat 'ie 't tot maandagavond uithoudt, dan weer tijd voor een ander lakje.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kerst!
Wat is dat groene nu precies? Kan het niet goed zien.![]()
[..]
Oh die lijkt op de mijne! Leuk.![]()
@PartyHardy:Heb je foto's gemaakt?
Gevonden... KWIJL!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic, ik zal morgen even kijken (nu geen tijd, visite!) of anders kun je misschien zelf even kijken?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah ik moet naar deze op zoek bij de Claire's.
[ afbeelding ]
Hebben ze vast niet hier in NL.
Jup, best veel kleurtjes nagellak en ik geloof maar 2 of 3 euro voor een potje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik loop vaak langs claire's wist niet dat ze ook cosmetica hadden?
lkijkt overigens sperekend op china glaze atlantis
Heb je m'n swatch al gezien? Bij mij is recentelijk alles zo'n 3 mm korter gescheurdquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb er weer een gescheurd, en jullie nagels worden maar mooier en mooier en dit topic dus frustrerender en frustrerender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |