Zal ik dan maar even wachten met Alice en eerst de lakken die ik vandaag heb ontvangen maar showen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef snkr-xxx het volgende:
Whehe ik voorspel over een week of 2 alleen maar Absolutely Alice en Mad As A Hatter swatches hier
Bestelmonsterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even wachten met Alice en eerst de lakken die ik vandaag heb ontvangen maar showen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even wachten met Alice en eerst de lakken die ik vandaag heb ontvangen maar showen?
Na TD houdt het wel een heel tijdje op denk ik hoor! Heb genoeg binnen/onderweg nog dus vermaak me welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Bestelmonster![]()
Nee show gewoon lekker als je wil
Denk het wel, dit soort series blijven altijd wel lang.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef Joysa het volgende:
Als ik wacht tot mijn salaris binnen is (eind januari) kan ik dan nog die alice lakjes bestellen?
Sexy!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
Oh, maar wel heel mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lubu Heels. Rotkleur om op de foto te krijgen, vooral met de camera op m'n telefoon.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Ben nu aan het lakken met Alice's kleine zusje, foto volgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |