He getver wat een zooi. Was ie net nieuw? Al stuk toen je hem kocht misschien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef moussy het volgende:
Zo, pfieuw!
Mooie nagels trouwens, dat kleurtje van Obli vind ik vooral iets liefs hebben.
De sweet peach die ik nog over had, zonder glassplinters hoop ikis nu legergroen, beschimmelde peach dus!
Hier in de kruidvat liggen in die graaibakken inderdaad heel veel kapotte potjes..quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
He getver wat een zooi. Was ie net nieuw? Al stuk toen je hem kocht misschien?
Mooooi zijn die!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef bernies het volgende:
Alweer een nieuwe....
Ik ben heel blij want heb vandaag drie super kleuren ontvangen (vind ik dan he) an illamasqua hectic, rampage en velocity! Ben nu hectic aan het lakken
Maak je een foto straks?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef bernies het volgende:
Alweer een nieuwe....
Ik ben heel blij want heb vandaag drie super kleuren ontvangen (vind ik dan he) an illamasqua hectic, rampage en velocity! Ben nu hectic aan het lakken
En dat vind ik zo leuk aan nagellak, er is echt voor iedere smaak en bui wat te vinden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Sjeen het volgende:
Best grappig hoe smaken kunnen verschillen, ik zou die kleuren zelf nooit uitgezocht hebben. Maar dat komt ook door mijn aversie tegen paars en die groenen, tsja... Wel een mooie lak, niet mijn kleurtje
Alledrie mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een lamp? Wat mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Gedaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef bernies het volgende:
[..]
En dat vind ik zo leuk aan nagellak, er is echt voor iedere smaak en bui wat te vinden!
De lamp is van luceplan en heet Titania. Ben ik ook nog steeds helemaal weg van!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat een lamp? Wat mooiDe nagellak ook trouwens!
En mijn eerste french in de OP hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |