Haha wat was die link nou ook alweer, over "just can't leave a manicure alone"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, dit is misschien toch niet echt iets voor mij, nailarten
[ afbeelding ]
the monstrosity!
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de detailsquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Nune het volgende:
Bedankt dames!![]()
Ik heb Essie maar eens gemaild over de MAY want ik ben wel benieuwd.
Maar ik doe niet aan nailart!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de details
Leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens waar mijn moeder mij mee verraste net![]()
[ afbeelding ]
P2 Rich, Scandal, Spacy en Glory
Het is gewoon verschrikkelijk veel glitter, meer dan Ruby Pumps, dus je bent flink bezig met boenen. TiP; knip vilt of wattenschijfjes in formaat van je vingertoppen, doorweek met aceton, plaats op nagel, en omwikkel met aluminiumfolie. 3/4 minuutjes laten zitten en eraf "trekken", dan ben je al best schoon!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Tammymara het volgende:
Maar euh....
Wat is het probleem met Atlantis?
Is die anders dan bijv ruby pumps want die krijg ik er echt zonder moeite vanaf!
Ik heb m hier liggen, wil ik vanavond mee gaan lakken maar nu ik dit lees wacht ik even af
Hee! Ik ben er toch nog gewoon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb juist altijd dat alles op rechts snel chipt, ik ben links. volgens mij komt dat juist doordat ik onhandiger ben met m'n rechterhand, en de meeste dingen moet je toch met rechts doen![]()
linkerhand heeft ook meestal langere nagels dan rechts
wel jammer dat al die meiden die aan het bloggen zijn geslagen ineens zo weinig meer hier posten
ben er zelf ook aan begonnen, maar het kost uiteindelijk wel erg veel tijd, dus komt nog niet helemaal van de grond![]()
*aai*quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Nou, in Tilburg heb ik nu al 3 verschillende kruidvatten (kruidvaten??!!) gehad, maar geen Go Snow!
Succes!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Ik ga morgen even karren. Kan pas rond het middaguur, maargoed dan ben ik er toch even uit. Zal alle flesjes meenemen die ik tegenkom
ga rokenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Ja alles zit er nog aan hoor, maar ik zit constant met mijn vingers in mn mond
Ga een lollie eten ofzo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Was december/januari volgens mij.. Hierna komt toch cute as hell/button/whatever?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Ik zie er trouwens ook niks meer over staan op de site van essence...
Ligt eraan waar. Vondellaan heeft er eentje, maar die heeft het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Zit er een grote Kruidvat in Utrecht? Dan ga ik daar morgen na school even langs.
Ga op je handen zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:37 schreef Mss het volgende:
Ja, ik ben niet zo bekend in Utrecht, ik ken alleen de Oude Gracht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Vondellaan heeft er eentje, maar die heeft het niet.
Verder zit er eentje op de oude gracht en er moet er ergens nog een zitten.
*denkt.
Oh ja! Lange viestraat
Dit kan ook natuurlijk.
Oh maar wacht. een grote kruidvat.
Hmm, nou ja, die 3 die ik opnoemde zijn klein. Die in Bilthoven is wel groooot.
Neeeeeeeeeeeeeee, niet roken!quote:
Dat komt vast omdat je mooie slanke vingertjes hebt. Voor mijn lompe kolenschoppen zijn die mega-kwasten echt ideaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:48 schreef Daph_ het volgende:
Ben geloof ik een van de weinigen die de prowidebrush niet kan waarderen
Ah. Nou ja, Lange Viestraat zit er vlakbij, als je bij de AH to go op de hoek naar links gaat en dan zie je 'm vanzelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo bekend in Utrecht, ik ken alleen de Oude Gracht.
Oke tof!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah. Nou ja, Lange Viestraat zit er vlakbij, als je bij de AH to go op de hoek naar links gaat en dan zie je 'm vanzelf.
Nah slanke vingers/nagels.. Gewoon normaal denk ik? Op zich zijn mijn nagels groot genoeg voor de proqwidebrush, maar ik kan er niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat je mooie slanke vingertjes hebt. Voor mijn lompe kolenschoppen zijn die mega-kwasten echt ideaal
huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme zeg, heeft 5 minuten geduurd voordat ik weer normaal kon posten zonder steeds een nieuw venster te krijgen om m'n bericht te typen.![]()
![]()
Anyways.
Mirjam, je inbox is vol, ik kan je niet PM-en!
En verder, vanavond ga ik iets glitterigs lakken denk ik zo.
en obli, en snkrquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef Mirjam het volgende:
de enige die ik echt mis is mindermutsig.
ja, van obli weet ik het.quote:
Het koste wel moeite om ze bij je achter te laten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef m@x het volgende:Mijn lakjes zijn er
(dank je wel Bibi
):
[ afbeelding ]
v.l.n.r.: You don't know Jacques (Suede), Russian Navy (Suede), Soft Sienna Silks, Ruby Pumps, Spin me round
En een supersnelle lak met Russian Navy (flitslicht doet de supermooie donkerblauwe kleur en het suede geen goed, maar hij is echt):
[ afbeelding ]
Wat lakken die OPI-kwastjes fijn zeg
Wauw, prettyquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(tweede is meer kleuraccuraat, eerste showt de shimmer beter)
Sorry voor de big-ass pictures
Je hebt de go snow collectie bij je in de kruidvat, en je hebt alleen de handwarmer gekochtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
mooie kleuren allemaal ladies![]()
hier was de go snow collectie erniks bijzonders, enkel het handenwarmertje meegenomen omdat ik die zo lief vond.
heb vandaag voor het eerst op een nagel gebeten. niks eraf geknauwd ofzo, gewoon op de nagel zelf gebeten. zenuwen spelen me parten
Ook niet als je het laat weken met een stukje wattenschijf en daarover alu-folie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Mirjam het volgende:
ik had gisteren zwarte lak op gedaan met daarover nfu.oh #51, maar het zat niet mooi, dus net afgehaald, maar ik krijg die zwart met geen mogelijkheid goed van m'n nagels af...
Wauwie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, van obli weet ik het.
ik mis sowieso 'de oudgedienden' wel. en snkr ook idd, al zag ik die pas nog geloof ik
Supermooi lakjequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gos, dat arme pinkjequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Rockabella het volgende:
Hele slechte foto, ben verhuisd en kan nog niet bij de goeie camera. Mijn acryl pink nageltje is eraf geknapt nadat 'ie gister flink hard dubbel ging!Is trouwens een barry m lakje, donkergrijs
.
[ afbeelding ]
Woei, lekker hysterisch roze.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Guess. het volgende:
Hier geen Go Snow lakjes bij kruidvat.
Wel dit lakje,had deze niet eerder geprobeerd maar hij lakt erg fijn
[ afbeelding ]
Je mag Russian Navy wel een keer komen testen voor je hem besteld hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef bibi het volgende:
[..]
Het koste wel moeite om ze bij je achter te laten hoorWat is die Russian Navy mooi
![]()
Ik vind de OPI ook lekker lakken.
in de stad ook, dat display is ook al 6 weken leegquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Hier stond nog de display van de Moonlight collectie(kleine Kruidvat, in de stad heb ik niet gekeken.)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:57 schreef bibi het volgende:
[..]
Je hebt de go snow collectie bij je in de kruidvat, en je hebt alleen de handwarmer gekochtNiet die geweldige lakjes?
Zou je voor mij de lakjes mee willen nemen? Ik wil ze zooooo graag
*mentale notitie maakt*quote:
de laatste keer dat ikd at deed, ging mijn acryl naar de klotequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook niet als je het laat weken met een stukje wattenschijf en daarover alu-folie?
afwas...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@mirjam misschien even de afwas doen zonder handschoenen, je kunt natuurlijk ook je handen even weken in warm water, maar he an is de afwas ook maar weer gedaan
![]()
@daph moooie kleur dat lichte grijs, leent zich goed voor mooie nailart
i don't know, al sla je me dood.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?
Je moet je foto's even uploaden op www.imageshack.us,quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef AmNaBa het volgende:
Hoop van het weekend de wheels te kunnen gaan posten,en ook die multi dimension serie![]()
Hoe krijg je de foto's hier ingevoegd?
Ze vragen om een url, maar dan??
primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef bibi het volgende:
@Mirjam ja alle drie graag. Zal ik je even pmen?
@Max hij staat al op het lijstje om vanavond te bestellen
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Wampi het volgende:
ik moet dit topic ook gewoon niet lezen. ik wil ook weer allemaal gave nagellakjes kopen nu, jemig wat een toffe kleuren zitten ertussen! morgen maar eens bij de v&d in utrecht kijken, daar hebben ze die OPI lakken schijnbaar..
WOW echt mooi!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...
amerikaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef Wampi het volgende:
[..]
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waar![]()
Ze zijn er nog wel, maar niet zo veel als eerst. Druk met de blogs, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?
herkenbaar jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
Wilde bij 3 Kruidvats kijken, maar dat is niet gelukt helaas.
Bij 1 (een kleine) geweest, daar hadden ze helaas niet de Go Snow collectie maar een leeg Moonlight display![]()
Wel 3 andere lakjes van Essence gekocht, kom ik thuis, blijkt dat ik 1 van de 3 al heb![]()
![]()
Kennen jullie dat?
Via www.abcbeauty.co.ukquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW echt mooi!
Waar heb je deze gekocht?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
[..]
Via www.abcbeauty.co.ukWinterpack voor GBP 25.
whehe je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?
OMG dat scheelt echt bizar veel!! ik dacht dat het een paar euro zou zijnquote:
heb je nou die sneldrogende topcoat al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Godver, dat fatsoenlijk lakken wil echt niet lukken. Het zit alweer vol met deuken
i haz transfered the moneyz to youquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
Thanksquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i haz transfered the moneyz to you
Hmm jammer, ik zie dat ze alleen CC accepteren en die heb ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
another one downquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Wampi het volgende:
met die prijzen snap ik waarom jullie bakken vol hebben! van m'n eerste echt salaris mag ik toch best wat leuks voor mezelf kopen
9 flesjes ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |