Haha wat was die link nou ook alweer, over "just can't leave a manicure alone"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, dit is misschien toch niet echt iets voor mij, nailarten
[ afbeelding ]
the monstrosity!
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de detailsquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Nune het volgende:
Bedankt dames!![]()
Ik heb Essie maar eens gemaild over de MAY want ik ben wel benieuwd.
Maar ik doe niet aan nailart!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het geheel dan nogal druk worden haha.. wel leuk idee maar bij nailart kun je beter een cremelakje als basis gebruiken denk ik, en glitter voor de details
Leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Kijk eens waar mijn moeder mij mee verraste net![]()
[ afbeelding ]
P2 Rich, Scandal, Spacy en Glory
Het is gewoon verschrikkelijk veel glitter, meer dan Ruby Pumps, dus je bent flink bezig met boenen. TiP; knip vilt of wattenschijfjes in formaat van je vingertoppen, doorweek met aceton, plaats op nagel, en omwikkel met aluminiumfolie. 3/4 minuutjes laten zitten en eraf "trekken", dan ben je al best schoon!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Tammymara het volgende:
Maar euh....
Wat is het probleem met Atlantis?
Is die anders dan bijv ruby pumps want die krijg ik er echt zonder moeite vanaf!
Ik heb m hier liggen, wil ik vanavond mee gaan lakken maar nu ik dit lees wacht ik even af
Hee! Ik ben er toch nog gewoon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb juist altijd dat alles op rechts snel chipt, ik ben links. volgens mij komt dat juist doordat ik onhandiger ben met m'n rechterhand, en de meeste dingen moet je toch met rechts doen![]()
linkerhand heeft ook meestal langere nagels dan rechts
wel jammer dat al die meiden die aan het bloggen zijn geslagen ineens zo weinig meer hier posten
ben er zelf ook aan begonnen, maar het kost uiteindelijk wel erg veel tijd, dus komt nog niet helemaal van de grond![]()
*aai*quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Nou, in Tilburg heb ik nu al 3 verschillende kruidvatten (kruidvaten??!!) gehad, maar geen Go Snow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |