primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef bibi het volgende:
@Mirjam ja alle drie graag. Zal ik je even pmen?
@Max hij staat al op het lijstje om vanavond te bestellen
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Wampi het volgende:
ik moet dit topic ook gewoon niet lezen. ik wil ook weer allemaal gave nagellakjes kopen nu, jemig wat een toffe kleuren zitten ertussen! morgen maar eens bij de v&d in utrecht kijken, daar hebben ze die OPI lakken schijnbaar..
WOW echt mooi!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Daph_ het volgende:
Ciaté![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(tweede is meer kleuraccuraat, eerste showt de shimmer beter)
Sorry voor de big-ass pictures
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die krengen kosten bij de V&D 15 euro...
amerikaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef Wampi het volgende:
[..]
zijn ze ergens anders veel goedkoper? zo ja, waar![]()
Ze zijn er nog wel, maar niet zo veel als eerst. Druk met de blogs, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik lees meestal altijd bij maar dit is volledig langs me heen gegaan...Why are they gone?
herkenbaar jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef MissJ het volgende:
Wilde bij 3 Kruidvats kijken, maar dat is niet gelukt helaas.
Bij 1 (een kleine) geweest, daar hadden ze helaas niet de Go Snow collectie maar een leeg Moonlight display![]()
Wel 3 andere lakjes van Essence gekocht, kom ik thuis, blijkt dat ik 1 van de 3 al heb![]()
![]()
Kennen jullie dat?
Via www.abcbeauty.co.ukquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOW echt mooi!
Waar heb je deze gekocht?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Daph_ het volgende:
Thanks all
[..]
Via www.abcbeauty.co.ukWinterpack voor GBP 25.
whehe je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
als je lakjes dubbel gaat kopen wordt het tijd dat je eerst alle ongebruikte lakjes minstens een dag op je nagels hebt gehad voor je nieuwe gaat kopen![]()
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik kan 't nie vinden... waar moet ik klikken?
OMG dat scheelt echt bizar veel!! ik dacht dat het een paar euro zou zijnquote:
heb je nou die sneldrogende topcoat al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Godver, dat fatsoenlijk lakken wil echt niet lukken. Het zit alweer vol met deuken
i haz transfered the moneyz to youquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
Thanksquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i haz transfered the moneyz to you
Hmm jammer, ik zie dat ze alleen CC accepteren en die heb ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoel www.abcbeautyshop.co.uk , mijn fout!
another one downquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Wampi het volgende:
met die prijzen snap ik waarom jullie bakken vol hebben! van m'n eerste echt salaris mag ik toch best wat leuks voor mezelf kopen
9 flesjes ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |