Ziet er al netjes uit hoor! Ik heb ook nog steeds bij sommige nagels een wat rare vorm erin, gewoon laten groeien en als ze wat langer zijn kan je ze bijvijlen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Mss het volgende:
Een van de nieuwe lakjes maar eens uitgeprobeerd.
Zonder lak. Mijn middelvinger heb ik voorlopig maar opgegeven, er zit zo'n rare vorm in, en ik krijg hem gewoon niet mooi gevijld.
[ afbeelding ]
En met lak:
[ afbeelding ]
mooi kleurtjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Mss het volgende:
Een van de nieuwe lakjes maar eens uitgeprobeerd.
Zonder lak. Mijn middelvinger heb ik voorlopig maar opgegeven, er zit zo'n rare vorm in, en ik krijg hem gewoon niet mooi gevijld.
[ afbeelding ]
En met lak:
[ afbeelding ]
Eh, er zit redelijk wat in jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi kleurtje![]()
En Daph, hoe vol zit die Helmer al wel niet?
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
mijn verjaardagspakketjes van TD zijn er al vorige week dinsdag besteld
Aahh dat vind ik echt schattig die strikjes, bijna zo erg dat ik ze zelf wil maken en om elk nagellakje wil gaan frummelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:38 schreef Daph_ het volgende:
Daph vs Pakketje: 1-0.
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Inhoud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strikjes!
Ja, ik ga er nu ook vanaf blijven en dan zie ik het wel als ze wat langer zijn. Het niet bijten lukt verbazingwekkend goed. Zat ik mijn vorige stoppogingen nog constant met mijn vingers in mn mond, deze keer doe ik dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Ziet er al netjes uit hoor! Ik heb ook nog steeds bij sommige nagels een wat rare vorm erin, gewoon laten groeien en als ze wat langer zijn kan je ze bijvijlen.Lukt het allemaal een beetje met het niet bijten?
Hoe lak je dan? Misschien is een sneldrogende topcoat dan wel wat voor je. Dat denk ik wel, want sneldrogende topcoats zijn heel fijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga er nu ook vanaf blijven en dan zie ik het wel als ze wat langer zijn. Het niet bijten lukt verbazingwekkend goed. Zat ik mijn vorige stoppogingen nog constant met mijn vingers in mn mond, deze keer doe ik dat ook niet meer.
Alleen het lakken is nog best wel een probleem. Omdat er zoveel lagen opzitten kan het eigenlijk niet goed drogen en beschadigd het weer heel snel. Ik ben net namelijk gaan douchen met die bronzen nagels, en ik kon alles er weer af halen. Ik heb er nu alleen nagelverharder en top coat opzitten, want ik heb ook geen zin om met een halve kleur rond te lopen.
In dunne laagjes, maar het is moeilijk inschatten wanneer het droog is. Laatst stond ik mijn nagels al te fohnen. Mijn huisgenootje keek me echt heel raar aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Hoe lak je dan? Misschien is een sneldrogende topcoat dan wel wat voor je. Dat denk ik wel, want sneldrogende topcoats zijn heel fijn.![]()
no harm in lakken toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Crientj het volgende:
Schattige flesjes Daph_!
Mooie kleur SQ!
Ik wil mn nagels ook gaan lakken, maar ik weet niet in welke kleur
Of ik wacht nog even tot de TD bestelling binnen is.
Dat is wel zo.. Hmm, maar dan wil ik altijd weer tig dingen doen waardoor ik de boel weer beschadig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no harm in lakken toch?
Ik kan al niet meer zonder... maar dat komt ook omdat ik 1 keer een lak heb opgedaan die m'n nagels oranje heeft gemaakt, zolang m'n nagels nog half oranje zijn ga ik niet meer naakt naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |