nee maar klein beetje hoop mag wel hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.
Wat zal ik op doen naar m'n kennismaking trouwens? Iemand een idee?
Goh, dan moet ik zeker linkshandig zijn. o.Oquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook, dat de nagels van je schrijfhand veel sneller chippen dan die van je andere hand?
Nou ja, ik ben er al geweest voor een kennismakingsgesprek met de begeleiders, toen had ik CG For Audrey op.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee maar klein beetje hoop mag wel haha![]()
ik zou niet té opvallende kleuren nemen, ik begon gewoon heel neutraal en nu verblind ik hun ogen
Zo begon het bij mij ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja heel raar, het lijken wel luchtbelletjes ofzo...
[ afbeelding ]
lekker kleurtje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
Essence Groovy met Essie Matte topcoat
wheheh, niet stom hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor iedereen die de hele stad afrijdt voor die lakjes van Kruidvat, is het niet handiger om gewoon even wat filialen af te bellen?. Of is dat stom gedacht?
je bent niet de enigequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
hmz, dit is misschien toch niet echt iets voor mij, nailarten
[ afbeelding ]
the monstrosity!
zoet en lief!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Best Friends + een laagje Princesses Rule!
atlantis is mijn favoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Atlantis heb ik gisteren ook binnen gekregen
cute!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
atlantis is mijn favomaar je moet er geen bloemetjes op tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |