SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door majtje op 20-01-2010 12:27:40 ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef majtje het volgende:
Hoe kan je nou het beste (en het mooist) glitters aanbrengen op je nagels?? ben bang dat als ik het ga doen gelijk kan gaan stofzuigen omdat het hele potje over mijn bureau ligtIk doe het altijd verschillend, ligt er ook aan of je op je hele nagel glitters wil of maar op een gedeelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal doe je gewoon een blanke lak onder de glitters waardoor ze alleen op dat gedeelte blijven plakken.
Ik leg er vaak een vel papier onder die ik van te voren 2 keer heb dubbelgevouwen zodat er in het midden een scherpe vouw in zit. Als je dan klaar bent liggen alle glitters op dat blad en tik je met dat blaadje op het tafelblad zodat alle glitters in die vouw komen te zitten. Dan houd je het papiertje schuin en kun je ze zo in het bakje terug schuiven/tikken. Hopelijk begrijp je het een beetje want het is nogal moeilijk uitleggen maar werkt heel simpel.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Ja, maar dat komt denk ik omdat je met die hand veel meer doet..;)quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:40 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook, dat de nagels van je schrijfhand veel sneller chippen dan die van je andere hand?
dat dus jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt denk ik omdat je met die hand veel meer doet..;)
Ik weet niet of je ze kunt bestellen, maar je kunt altijd iemand uit dit topic lief aankijken. Ik ga aankomende maandag even kijken in Kronenburg, misschien dat ze daar liggen. Als dat zo is neem ik er één voor je mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:00 schreef Kleintje19 het volgende:
kan je ergens trouwens p2 lakjes bestellen? ik wil p2 gorgeous
ohh dat zou ik echt heel tof vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kunt bestellen, maar je kunt altijd iemand uit dit topic lief aankijken. Ik ga aankomende maandag even kijken in Kronenburg, misschien dat ze daar liggen. Als dat zo is neem ik er één voor je mee.
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohh dat zou ik echt heel tof vinden![]()
![]()
iets wat perfect bij je kleding pastquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet te hard hopen hoor, het was maar een tip en zeker weten wist ze het ook niet.
Wat zal ik op doen naar m'n kennismaking trouwens? Iemand een idee?
hihi, check mijn post net, zo'n kleur?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Hallo! Weet iemand of je in het Kruidvat nagellak kan vinden die wat lijkt op die Four Leaf Clover van China glaze? Mag ook wat blauwer. Ik heb gewoon nood aan lente, en helemaal geen geduld om te bestellen en wachten![]()
Geweldige nagels hier, trouwens. En zo netjes gelakt
Tof! Ik ga ook maar voor een Essence kleurtje denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
Essence Groovy met Essie Matte topcoat
zwei! Dekt prima!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Die kleur ja! Hoeveel laagjes zitten erop?
wtf, nu nog?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
Krijg ik net een factuur binnen voor invoerrechten op die David topcoats..
Nee echt?! Nu al!?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
verrek, ik zie ook witte puntjes in die MAY
krijg je altijd later, ik kreeg ze bovenop me schoenen 3 weken later ofzo, maar heb liever factuur dan direct aan de deur...quote:
Ik heb geen idee, heb geen ervaring verder met FedEx.. Vind het echt belachelijk, dit is meer dan een maand geleden! Gisteren kon ik bij TNT gewoon afrekenen aan de deur, stukken beter inderdaad..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
krijg je altijd later, ik kreeg ze bovenop me schoenen 3 weken later ofzo, maar heb liever factuur dan direct aan de deur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |