De eerste keer TD is altijd engquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Total with shipping:$158.01USD
Wegklikken dus![]()
Ik ga nu hopen, heb het lijstje ook opgeslagen.
DAnkjewel![]()
![]()
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De eerste keer TD is altijd engVervelende is, dat het je niet zal weerhouden om nog meer daar te bestellen
OPI Holiday Glow, heel moeilijk op de foto te zetten... Het is een donker bruinrode jelly met gouden microglitters
[ afbeelding ]
En mijn nagelriemen komen niet tot hun recht in macrostand
quote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP!
Ik wilde OPI Suzi Skis In The Pyrenees suede, maar die is N/A op TD.
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]Die wou ik ook.
Hoe lang duurt het gemiddeld voor je een mailtje krijgt van PP met de goede kosten?
Hmm. Okayquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.
Gosh, de keelontsteking zet nu lekker door geloof ikIk blaf als een zeehond, ben ontzettend schor en mijn oren doen zeer
. Ik denk niet dat ik vandaag naar de grote kruidvat ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie glitter zit daarin, lekker subtiel en toch vampy.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De eerste keer TD is altijd engVervelende is, dat het je niet zal weerhouden om nog meer daar te bestellen
OPI Holiday Glow, heel moeilijk op de foto te zetten... Het is een donker bruinrode jelly met gouden microglitters
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken. En anders maandag als ik weer in Arnhem ben.Spannend! Maar komt wel goed joh, gewoon ff diep inademen en ervoor gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ben ik nog ergens goed inquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, wat kun jij heerlijk messy lakken trouwens![]()
![]()
Zeker hysterisch!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
héél snel lakken loste het probleem wel redelijk op, maar ik moet wel oefenen
de gevraagde swatch + meteen een vergelijking:
[ afbeelding ]
Nfu.oh 61, CG OMG, nfu.oh 64, CG QT
ik ben hélemaal om, ik ben zó blij dat ik de nfu.oh holo's heb besteld, die zijn veel hysterischer dan de china glaze holo's!
*verliefd*
nu wil ik ze allemaal
Wel een mooi simpel lakje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
een glitterlakje van gosh..
maar je ziet er niet zoveel van zo
Muhahahahah!! Zo herkenbaar.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
http://themanicuredmanate(...)from-looney-bin.html
LOL
How cute!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
tvp met bloemetjes
[ afbeelding ]
idee is leuk, uitvoering wat mindermorgen nog een poging doen, suggesties voor kleuren? ik heb volgens mij alle kleuren
Het idee is idd leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Daph_ het volgende:
Onder het motto "het idee is leuk, de uitvoering minder.." bij deze mijn frutsels![]()
[ afbeelding ]
Een duimnagel met volleybal omgeklapt en midden in nagelbed gescheurd ongeveerquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jee, heb ik ergens nagelleed gemist?
ah, auwie. 't is maar goed dat ik de hele dag op de bank zit dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een duimnagel met volleybal omgeklapt en midden in nagelbed gescheurd ongeveeren mijn twee middelvingers ook gescheurd, dus de rest maar op een volleybal-acceptabele lengte gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mooi!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Dit zijn mijn nagels nu(goedgekeurd?
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi kleurtje!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Soms een kwartier, soms anderhalve dag.. Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe druk ze het hebben en natuurlijk hoe laat je bestelt.
Gosh, de keelontsteking zet nu lekker door geloof ikIk blaf als een zeehond, ben ontzettend schor en mijn oren doen zeer
. Ik denk niet dat ik vandaag naar de grote kruidvat ga
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken. En anders maandag als ik weer in Arnhem ben.Alvast veel succes voor vanavond! Komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, auwie. 't is maar goed dat ik de hele dag op de bank zit dus.Nagel- en nagellaktechnisch is dat natuurlijk ideaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |