Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Dit zijn mijn nagels nu(goedgekeurd?
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
Klopt het dat je bij de "Confirm"-page, je een lijst met lakjes krijgt, Totals, en Choose Shipping Method? Welke moet ik dan kiezen, want ik moet kiezen, of doe ik wat fout?
Dat heb ik al gedaan, maar ik word nadat ik dat in de commentbox heb gezet, niet doorgestuurd naar Paypal. Of gewoon confirmen, paypal wegklikken, wachten op de mail enzo? Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt
wowquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Die ga ik ook nog wel een keer namaken als je niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie mij bericht hierboven, en als je denkt wat is het chaotisch....dan heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar ik word nadat ik dat in de commentbox heb gezet, niet doorgestuurd naar Paypal. Of gewoon confirmen, paypal wegklikken, wachten op de mail enzo? Lekker duidelijk![]()
Niet van jullie, maar dat die site het zo chaotisch regelt
Oh, ik ben niet zo heel erg gedreven met het overmaken via paypal uit mezelf, dus misschien wacht ik maar op de invoice. Ik moet wel eerst inloggen, toch? Inloggen, wegklikken, wachten op de email?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kies altijd voor de hoogte (gewoon omdat ik dat leuk vind) in de comment box zet je flat rate box en dan kom je in het Paypal scherm dat je wegklikt.
Dan kan je twee dingen doen, wachten totdat je de invoice van paypal krijgt met de juiste shipping kosten, of je telt de lakjes bij elkaar en dan 18 $ erbij en dan betalen via paypal naar het e-mail adres van TD en je bestelnummer. Dit laatste doe ik altijd en gaat er goed, krijg dan heeel snel de melding dat het al verzonden is.
Kan me voorstellen dat het de eerste keer een beetje raar is, maar echt, werkt goed en ze zijn snel!
Juist!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo heel erg gedreven met het overmaken via paypal uit mezelf, dus misschien wacht ik maar op de invoice. Ik moet wel eerst inloggen, toch? Inloggen, wegklikken, wachten op de email?
Total with shipping:$158.01USDquote:
Nee geen stripers, doet mijn nagelstyliste met nagellak erop schilderenquote:
Natuurlijk vind ik dat niet erg, ik haal mijn ideeen ook van het internet hahaha...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi! Die ga ik ook nog wel een keer namaken als je niet erg vindt
Gaaf!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mega tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
158 dollarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Total with shipping:$158.01USD
Wegklikken dus![]()
Ik ga nu hopen, heb het lijstje ook opgeslagen.
DAnkjewel![]()
![]()
nee 18quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
158 dollar![]()
en dan klik je het weg en dan poef 20 dollar verzendkosten?
quote:
valt best mee hoor die heb ik volgens mij een tijdje geleden ook gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mega tof![]()
wil ook nog zoiets maken... alleen dan:
[ afbeelding ]
word alleen al moe als ik ernaar kijk
Mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef -Nienna- het volgende:
Dit bracht de postbode mij vandaag, mijn eerste internetbestelling![]()
Art de Lautrec nagellak.
Van links naar rechts: 36, 10B en 17B:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |