Je bent wel een beetje een huisvrouwtjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal straks als goedmakertje vast een foto posten van m'n ongelakte nagels.
Eerst het huis soppen hier.
een weekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
Hoe lang is de gemiddelde levertijd bij TD??
Heb vanmorgen ook al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een huisvrouwtje
hoeveel lakjes heb je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Nune het volgende:
Ik heb net het loon van mijn stage gehad. Ik wil lakjes bestellen maar oh lieve hemel dat mag helemaal niet, ik zit nog op een order stop!![]()
Wat zijn de verzendkosten??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Guess. het volgende:
Voor de konad-fans,ik heb hier al een paar ker besteld en moet zeggen ze zijn netjes en erg snel.
http://konadnailart.com/index.html
Die rode kleurtjes zijn ook leuk hoor! Ik zou ze houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef mirannie het volgende:
bestelling geplaatst
![]()
Heb besteld:
- OPI alice in wonderland mini 4 pack (mocht er iemand zijn die meteen al de 2 rode kleurtjes over wil nemen, dan hoor ik het wel)
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- China Glaze Khrome 6 pack
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor.100 ofzo, dus ik zit nog onder Daph.
Ik ben nogal kieskeurig qua kleurtjes, ik bestel alleen lakjes waarvan ik zeker weet dat ik ze ga dragenquote:
Zodra ik ze binnen hebquote:
Ik heb in een maand 43 lakjes erbij gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98in drie maanden
Debsterr en ik gingen de AN oprichtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb in een maand 43 lakjes erbij gehaald.![]()
Als het zo door gaat geef ik me op voor therapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |