Stormqueen, de aller eerste foto, het 2e en 5e lakje van links welke is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, foto's volgen...
de wielen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu even teruglezen![]()
quote:
Mooi dat je een reactie hebt in elk geval, en maar hopen dat je ze snel krijgt!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
gelukkig Daph!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die liet ik staan voor iemand andersquote:
Gewoon zonder Konad, alleen kleurtje? Ook mooi tochquote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Ik heb chocaholic van gosh op mn nagels, wat zal ik er eens mee gaan doen? Konad, maar wat voor kleur dan? Ik ben creatieloos.. zelfs een gewoon frenchje in een kleurtje komt niet in me op
Ja ik hoop maar dat ze nog komen, er zaten lakken bij uit de bloggers serie en die waren LE.. Maargoed ik laat die claim lopen tot ik ze eventueel heb (Als ze ze op de bus doet morgen)quote:Op zondag 24 januari 2010 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gelukkig Daph!
Bij mij wordt het Turned up Turqoise met een Konad
weggooien nieuwe kopenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
verdunnenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |