Stormqueen, de aller eerste foto, het 2e en 5e lakje van links welke is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, foto's volgen...
de wielen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu even teruglezen![]()
quote:
Mooi dat je een reactie hebt in elk geval, en maar hopen dat je ze snel krijgt!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
gelukkig Daph!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb lukraak vier foto's uitgekozen, geen puf om het hele topic door te spitten
Heb een mailtje van het meisje van de RBL's.. Nou ja, mailtje, een enorm lange mail met daarin onder andere excuses en de reden dat ze niet kon reageren (wel een beetje veel excuses in één mailtje, maargoed, de wet van murphy ofzo?) en ze zegt dat ze maandag alsnog de lakken de deur uit gaat doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die liet ik staan voor iemand andersquote:
Gewoon zonder Konad, alleen kleurtje? Ook mooi tochquote:Op zondag 24 januari 2010 19:34 schreef moussy het volgende:
Ja hoi! Ik heb chocaholic van gosh op mn nagels, wat zal ik er eens mee gaan doen? Konad, maar wat voor kleur dan? Ik ben creatieloos.. zelfs een gewoon frenchje in een kleurtje komt niet in me op
Ja ik hoop maar dat ze nog komen, er zaten lakken bij uit de bloggers serie en die waren LE.. Maargoed ik laat die claim lopen tot ik ze eventueel heb (Als ze ze op de bus doet morgen)quote:Op zondag 24 januari 2010 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gelukkig Daph!
Bij mij wordt het Turned up Turqoise met een Konad
weggooien nieuwe kopenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
verdunnenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vraagje als je topcoat erg dik wordt kan je die dan verdunnen of is er een ander truukje?
Met welke lak stempel je? Heb je je stempel een beetje opgeruwd met een vijl?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Okay wtf. Als ik wil stempelen met dat Essence spul, en ik schraap het weg, gaat alles weg?Wat doe ik verkeeeeerd
Heb je het folietje eraf? (dat was ik zelf vergetenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Okay wtf. Als ik wil stempelen met dat Essence spul, en ik schraap het weg, gaat alles weg?Wat doe ik verkeeeeerd
Heb een Essence geprobeerd en daarna een P2.. Beiden geen resultaatquote:Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Met welke lak stempel je? Heb je je stempel een beetje opgeruwd met een vijl?
Je stamper een klein beetje opruwen met een vijl wil wel eens helpen. Heb je de Essence Show your feet lakken? Een van de lakken van de Up & Away lakken? Eventueel konadlak? Die stempelen goed. Niet alle lakken zijn bruikbaar voor Konad/Stampyquote:Op zondag 24 januari 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb een Essence geprobeerd en daarna een P2.. Beiden geen resultaat![]()
En wat opvijlen? Dat stamper ding, of de plate? (me is n00b)
En ja, heb folie eraf gehaald
Mooi he?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Net gelakt met OPI - You don't know Jacques Suede en daarna a la Scrangie een topcoat eroverheen gedaan, mooi
Heb je Millenium? Een van de andere Khromes? Of misschien de Romantiques (Adore, Cherish, Harmony enz)? Die werken ook primaquote:Op zondag 24 januari 2010 20:45 schreef Diconnected het volgende:
*proberen gaat met een China Glaze lakje*
Ja, echt superquote:Op zondag 24 januari 2010 20:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he?Jacques is er net af bij mij
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 20:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, echt superIk vind 'm zonder topcoat ook al geweldig, maar wegens werkzaamheden deze week leek een topcoat me niet onverstandig...
Ik was trouwens positief verbaasd over de houdbaarheid van OPI - Holiday Glow. Jelly lijkt bij mij goed te houden, zijn er nog meer leuke OPI Jellies?
Bij mij werkt het setje van Essence prima.. Geen idee wat je nog anders zou kunnen doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CH (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Welke lakken gebruikte je als ondergrond en welke als stempellak? Ga nu alles der af halenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij mij werkt het setje van Essence prima.. Geen idee wat je nog anders zou kunnen doen.
Een essence ondergrond + essence show your feet als stempellak.. of de zwarte (klein potje) van de hema als stempellak..quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Welke lakken gebruikte je als ondergrond en welke als stempellak? Ga nu alles der af halen
Toch blijven oefenen, het is ook wel even een slag die je te pakken moet hebben!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CG (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Je moet niet te hard drukken met de stempel op de plate waar lak op zit. En snel werken, lak erop, bankpas erover, stempel en dat binnen een seconde of 10. Het drukken op de nagel hoeft ook niet heel hard...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Ik denk dat het toch echt aan de plate ligt, aangezien hij niet echt 'diep' is zegmaar... Heb zojuist echt m'n nagels vernaggeld, had er heel mooi Sacred Heart op zitten van CG (rode neon) en toen een laagje The Ten Man. Nohhh ziet er niet uit. En ik wil zo graag konadden, verdeurie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |