Geen lakjes maar wel verschillende nagelverzorgingsdingen (cuticle oil en verschillende gels en sneldroogspray) als je een bon had en je liet adviseren over je nagels. Ze wilde maar niet geloven dat ik geen kunstnagels hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:02 schreef Skaai het volgende:
Gaven ze weer gratis lakjes weg bij de Herome stand? 2 Jaar geleden wel, zooitje ingeslagen.
Dat was toch dit jaar weer? Ik las het iig op internetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:02 schreef Skaai het volgende:
Gaven ze weer gratis lakjes weg bij de Herome stand? 2 Jaar geleden wel, zooitje ingeslagen.
Kweet niet, vorig jaar en dit jaar niet geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was toch dit jaar weer? Ik las het iig op internet
Thanksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Daph Nice stash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je niet de postbode vragen of hij eerst aan wil bellen voordat ie t aan de buurman geeft? meen me te herinneren dat ie dat ook met je h&m pakketjes toch?![]()
Nune en debster hebben jullie al je lakje binnen?
anders even een belletje naar tnt via je postcode weten ze welke pakketmeneer er rijd en misschien kan je dan telefonisch contact opnemen oid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Nou dan moet ik 'm dus wel te pakken krijgenVaak krijgt ie niet eens de kans om aan te bellen omdat de buurman staat "Geef maar, geef maar".
Volgens mij heeft Nune in het vorige topic gepost dat ze het lakje binnen heeft!
Volgens mij doen ze dat niet.. Mja normaal gesproken vind ik het ook niet zo erg, want als ik niet thuis ben heb ik mijn pakketje zodra ik van m'n werk kom.. Was nu alleen een beetje gefrustreerd dat ik een hele tijd op het pakketje zat te wachten en de buurman hem gewoon had aangenomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders even een belletje naar tnt via je postcode weten ze welke pakketmeneer er rijd en misschien kan je dan telefonisch contact opnemen oid?
oh okee gelukkig maar, ik ben namelijk naar de primera gegaan maar die vergeten nog weleens de post te doen
Ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Daph Nice stash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je niet de postbode vragen of hij eerst aan wil bellen voordat ie t aan de buurman geeft? meen me te herinneren dat ie dat ook met je h&m pakketjes toch?![]()
Nune en debster hebben jullie al je lakje binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |