SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 |
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nune op 28-01-2010 20:44:24 ]
Auw, dat doet mij denken aan eenv an mijn nagels. ;{ Sterktee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
AUW!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Mirjam het volgende:
m'n ocnailsbestelling is vandaag verstuurd, hoop dat ik het snel binnen heb
Ik wilde er even wat zinnetjes erbij zetten.quote:
Sorry, ben beetje ongeduldigquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wilde er even wat zinnetjes erbij zetten.Maar ze staan er nu hoor.
En ik had ook even de wiki aangepast, veel topics misten. Maar die staan er ook weer in!
Ja, ik heb daarom ook een gelsetje besteld. Hopelijk komt hij snel binnen want ik word ziek van die nagel. Vies ding.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ik ben ook geln00b haha. Maar heb dus een setje gekocht omdat mijn nagels altijd zo snel inscheuren aan de zijkanten..zoals nu
Pfieuw, dat is goed om te horenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Guess. het volgende:
[..]
AUW!!
Je kan er gewoon met gel overheen hoor
ik had ook zo'n glasvijl, na een week was ie glad. Nu een van Koh, kost wa maar dan hedde ook wa!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
@ Nune thanks!Hmm weet niet of ze snel groeien? Snkr zei het laatst ook al! Voor mij groeien ze niet snel genoeg
![]()
Thanks StormQueen en Mirjam
Leuk!! Mirjam gaat stempelen!! Met al die kleurtjes en Millenium moet dat goedkomen
Even voor iedereen die de Essence glasvijl ziet liggen; wat een onding!! Misschien ligt het aan mij, maar wat een vreselijk ding. Zonde van die paar euro die ik ervoor betaald heb![]()
@ MissJ: Nubar kun je onder andere kopen bij sparkling*nails op eBay![]()
Puckzzz: wat balen zeg! Rare TNT post
Die van mij, van eurodiscount.nl, was er binnen 5 dagen! Echt supersnel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik heb daarom ook een gelsetje besteld. Hopelijk komt hij snel binnen want ik word ziek van die nagel. Vies ding.
Wat kost zo'n Koh vijl? Ik heb er eentje bij Dirx gekocht, kostte een tientje maar is wel een fijn dingquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ook zo'n glasvijl, na een week was ie glad. Nu een van Koh, kost wa maar dan hedde ook wa!
Waarom wil iedereen ineens een glasvijl? Heb er ook een aangeschaft (kuddedier als ik ben) maar vind ze niet eens zo fijn. Waarom is een van glas beter dan zo`n diamantvijl van de hema? (die ik wel fijn vind) (of gaan juist daarom mijn nagels steeds scheuren?)quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat kost zo'n Koh vijl? Ik heb er eentje bij Dirx gekocht, kostte een tientje maar is wel een fijn ding
MinderMutsig of Oblivion kan dit vast heel goed uitleggen. Ik moet zeggen dat sinds ik een glasvijl gebruik ipv zo'n gewone, metale vijl, mijn nagels minder snel breken lijkt wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen ineens een glasvijl? Heb er ook een aangeschaft (kuddedier als ik ben) maar vind ze niet eens zo fijn. Waarom is een van glas beter dan zo`n diamantvijl van de hema? (die ik wel fijn vind) (of gaan juist daarom mijn nagels steeds scheuren?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |