Wow, wat een geweldig mooie lakjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:06 schreef Lindytje het volgende:Ik kom mijn feestvreugde verder verspreiden, nu met foto's
Mijn (nieuwe) OMG collectie:
[ afbeelding ]
Swatches op nailwheel:
[ afbeelding ]
11 FYI
12 GR8
13 L8R G8R
14 2NITE
15 TTYL
[ afbeelding ]
16 TMI
17 QT
18 BFF
19 IDK
20 LOL
![]()
Zo, en nu eten!
ik wil je graag antwoord geven, maar ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
2 vragen, heb ze al eerder gesteld maar geen antwoord op ontvangen![]()
- bij welke webshops kan je Nubar Diamont topcoat kopen?
- ik ga morgen voor 3 dagen naar Antwerpen, zijn er nog bepaalde Belgische lakjes die ik echt moet scoren en waar kan ik ze kopen?
Nooit meer wat van gehoord, evenals de eerste set SYF lakjes die MiMu had gestuurdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat zou ik even aan Puckzzz moeten vragen. Ik heb haar nog wel twee flesjes gestuurd, die heeft ze wel ontvangen gelukkig
OMG Wat een snoeppie!! * verder lezen gaat*quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
En over naar blauw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk Ebay, geen ervaring met Nubar hier. En geen idee ook, gewoon overal op de loer liggen voor nagellakquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
- ik ga morgen voor 3 dagen naar Antwerpen, zijn er nog bepaalde Belgische lakjes die ik echt moet scoren en waar kan ik ze kopen?
er zit een MAC store in Antwerpsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
quote:M.A.C.
Schrijnwerkersstraat 21-23
Ik heb het gelezen, super!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
@ zoetehoning drop, laat maar even weten, want dan kun je hem dus ook via Daph krijgen! Want dat is die met het kroontje
Ziet er mooi uit. ;o Argh, koopstop.. ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik kreeg deze site van een collega van me, volgens mij is dat wel leuk, ze heeft in ieder geval heel veel stripers voor een mooie prijshttp://www.suzannasieraden.nl/?menu=category&categoryID=93245
de blauwe en het mysterieuze uitverkochte kleurtjequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:18 schreef AmNaBa het volgende:
@ Mirjam, nieuwsgierig als ik ben: welke twee kleurtjes heb je laten staan ???
Morgen echt die kruidvat in.....hmmmm...... ik ga lakjes maar niet online bestellen heb de hele kruidvat collectie volgens mij al
Ik doe er altijd een lakje overheen ja.. want bij mij scheurt die vaak niet verder, maar wel oppassen hoor, gewoon heel voorzichtig mee zijn, en wachten tot die weer lang genoeg is en dan er af halen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
Au.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
NEE!!!!!
Pak ik net de doos met de uv lamp op, 'knakt' mn nagel naar achteren, scheur!!!
In mijn vleesch..![]()
Kan ik hier nu met gel overheen? (afknippen kan niet eens helemaal omdat ie zo ver is ingescheurd) en blijft mn nagel dan nog stevig genoeg om niet verder te scheuren?
[ afbeelding ]
ik weet het ook niet, ben ook aan het zoeken geweest, want ik ga over 4 weken een weekendje gent doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef MissJ het volgende:
Ik ben veel te lomp eigenlijk, voor lange nagels.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
damn hoe krijgen jullie het voor elkaar met al dat geknak en gescheur![]()
ik ben ook 75% vent maar dan nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ben veel te lomp eigenlijk, voor lange nagels.
Ja, normaal lukt het allemaal wel maar ik heb overdag teveel kansen om ze te verpesten met mijn tijdelijke schoonmaakwerk. Ik blijf overal aan hangen, stoot ze overal aan en er komen kleine scheurtjes in. Ik verzorg ze heel goed maar dat werk is echt killing voor mijn nagels. Gelukkig nog maar vier dagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ook 75% vent maar dan nog
ow, je bent poets, dan gaat het idd wel rap jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, normaal lukt het allemaal wel maar ik heb overdag teveel kansen om ze te verpesten met mijn tijdelijke schoonmaakwerk. Ik blijf overal aan hangen, stoot ze overal aan en er komen kleine scheurtjes in. Ik verzorg ze heel goed maar dat werk is echt killing voor mijn nagels. Gelukkig nog maar vier dagen.
lol, heb net even op de essence website gekeken, me like..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de blauwe en het mysterieuze uitverkochte kleurtje
Ik ben ook geln00b haha. Maar heb dus een setje gekocht omdat mijn nagels altijd zo snel inscheuren aan de zijkanten..zoals nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Nune het volgende:
[..]
Au.![]()
Dat had ik dus ook vandaag, de nagel er af gehaald omdat hij niet meer te redden was en nu heb ik zo'n vies nageltje.Maar ik weet niet of je er gel overheen kunt doen, ik denk het wel, maar ik ben een gelnoob dus ik zou maar wachten wat de deskundigen zeggen.
Zal blij zijn als dat over is!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, je bent poets, dan gaat het idd wel rap ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |