pure platinum jwtzquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef Nune het volgende:
[..]
Hij is erg mooi, maar dat geld joh.![]()
Ik heb wel een Essie lak gevonden die duur is, zie m'n edit. En die vind ik niet zo heel bijzonder eigenlijk.
Ik snap ook niet waarom mensen koste wat kost die jade willen hebben terwijl er zulke goede nagellakken zijn die er precies op lijken. Waarschijnlijk gewoon om het merkje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, alle drie nog geen 5 euro
Ik vind ze tegenvallen helaas, de enige die nog een beetje leuk is is Suzi Says Feng Shuiquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
Scrangie heeft swatches van de Hong Kong collectie!
Nee hoor, btw, ze lagen gewoon voor de normale Chanel nagellak prijs in de winkels hoor. En ik zei toch al dat ik voor een alternatief zou gaan kijken dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen koste wat kost die jade willen hebben terwijl er zulke goede nagellakken zijn die er precies op lijken. Waarschijnlijk gewoon om het merkje.
Ik doelde er ook niet mee op jou maar in het algemeen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee hoor, btw, ze lagen gewoon voor de normale Chanel nagellak prijs in de winkels hoor. En ik zei toch al dat ik voor een alternatief zou gaan kijken dus.
Hehe ok zo leek het, omdat ik over heel dat gedoe begon net.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde er ook niet mee op jou maar in het algemeen.
Ja ik bedoelde gewoon dat ik het belachelijk vind als mensen daadwerkelijk er zoveel geld aan uitgeven terwijl er zoveel goede alternatieven zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hehe ok zo leek het, omdat ik over heel dat gedoe begon net.
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Daph_ het volgende:
GOSH Holographic is vreselijk om op te doen
@ zoetehoning drop, laat maar even weten, want dan kun je hem dus ook via Daph krijgen! Want dat is die met het kroontjequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Daph_ het volgende:
ZoeteHoningDrop Princess-a heeft gekozen voor Stampy 01, dus als je wilt is Stampy 02 voor jou. Laat maar weten
Heb nog geen foto's gemaakt, maar er staat ook een foto op de blog van Snkrquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopen
Die wil je wel kopen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil wel een swatch zien, dan weet ik of ik 'm wil kopen
Als jij dan gaat bestellen, mag je ook wel een gil geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de shippingz van Cherryculture nog wat hoog, misschien over een maandje of twee weer. Tenzij iemand anders voor die tijd daar gaat bestellen, geef dan een gil, dan wil ik die lime sparklez
QFT!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Nune het volgende:
Ik blijf hem mooi vinden Daph! Wat groeien je nagels trouwens snel, of ligt dat aan mij?
Ik maak namelijk altijd een zigzaggende bewegening, en je kan idd gerust er een paar keer overheen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal het kwastje er altijd 15 keer overheen, dan is het meestal wel redelijk verdeeld...
mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor StormQueen (dit is wel vóór cleanup en ja, ik ga na het eten mijn nagelriemen onder handen nemen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie laagjes, foto's genomen zonder flits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |