zoek je gosh? Want die kan ik wel kopen en posten enzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Heuj ik heb niet eens zo heel veel gemist terwijl ik de hele dag weg was
H&M in Hoofddorp heeft ook niks.. *zucht* Lak van GOSH ook al nergens te vinden *zucht nogmaals*
Ik zoek GOSH Frou Frou, en blijkbaar is die uit het assortiment.. Ik wéét gewoon dat ik het laatst nog ergens gezien heb, maar waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoek je gosh? Want die kan ik wel kopen en posten enzo
Cool, bij deze nog een volgerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik heb ook een weblog!
http://www.lclacquers.blogspot.com
Ik ben nog bezig met het mooi maken van de pagina enzeuw
Ik niet echt meer.. Maar volgens mij kunnen wij er ook nog weinig mee aangezien niemand nu nog beheerdersopties heeft?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Linnie20v het volgende:
Wie post er eigenlijk nog op die gezamelijke blog?
Ik ga anders ook voor mezelf beginnen, bluhh
Gaaf! En ook tvp.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik heb ook een weblog!
http://www.lclacquers.blogspot.com
Ik ben nog bezig met het mooi maken van de pagina enzeuw
Volgens mij niemand? Of wel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Linnie20v het volgende:
Ik in ieder geval nietgeen idee wie dat toen heeft overgenomen van Tegan
Vurtel, soms typ ik zo snel dat ik niet door heb wat ik fout doe.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaaf! En ook tvp.
Ik zie wel een paar Engelse foutjes,![]()
Op het dopje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Noooh, ik ging naar de H&M om te kijken of ik daar terug zou moeten komen. Ze hebben echt hele mooie nagellak. Nu wil ik die roze van Crientj nog liever.
Maar zag nergens een naamOp de potjes en op de zakjes niet. Help?
Ik heb me ook een versuffing gezocht naar de naam hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh johEnige plek waar ik niet kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |