Argh! Gister úúren bezig geweest om die gel op mn nagels te krijgen... gaat het binnen 4 uur (!!) chippen!!!
Hoe kan dat nou? Kan iemand mij vertellen wat ik anders had moeten doen?
Heb een setje gekocht bij naildesigneurodiscount (deze:
http://www.naildesigneuro(...)c-voor-beginners-wit::::a0025.html), dit is wat ik heb gedaan: eerst mn nagels even laken weken in pure aceton om alle nagellakrestjes (glitters

), nagellijm en theezakjes te verwijderen. Toen plekjes opgewreven met vijl, daarna primer erop en met bijgeleverde nagellijm mn scheuren met theezakjes geplakt.
Daarna alles opgeruwd (nagels), nail cleanser erover, primer (30 sec onder lamp), 2x laagje base gel (3 minuten onder lamp) daarna 2 laagjes roze gel (3 minuten onder lamp) afgenomen, buffer erover om oneffenheden eruit te halen, weer afgenomen met nail cleanser en toen nog laagje seal gel (ook 3 minuten onder lamp)...die ik er meteen weer afhaalde toen ik mijn nagels voor de laatste keer met nail cleanser ging schoon maken. Al met al heeft het me vier uur geduurd en was het binnen 4 uur al gechipt
Heb de laagjes er heel dun opgesmeerd, net als nagellak (was misschien wel té dun).
Kan iemand mij vertellen wat ik niet goed heb gedaan?
Baal er echt van, heb het nu bij 4 nagels al