Die zijn te cutequote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
Ik lurk af en toe lekker mee en ik ben aantal keren die ruby pumps? nagellakje tegengekomen en dat iedereen er weg van is, nou was ik voor mezelf schoenenaan het checken en ik kwam deze tegen, voor bij het lakje
[afbeelding]
Bijpassende ruby slippers
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:46 schreef mirannie het volgende:
Sorry, ik had 'm dichtgegooid, maar ben zo goed in het maken van OP's
En 40 euro, best duur maar ook weer niet onbetaalbaar met paar maandjes sparenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die zijn te cute![]()
[..]
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakken
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
Ik lurk af en toe lekker mee en ik ben aantal keren die ruby pumps? nagellakje tegengekomen en dat iedereen er weg van is, nou was ik voor mezelf schoenenaan het checken en ik kwam deze tegen, voor bij het lakje
[ afbeelding ]
opi glow in the darkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Welk lakje was dat glow in the dark lakje aan het eind evan het vporige topic?
Geweldig!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
[ afbeelding ]
Schoenen zoeken bij je nagellak. Zo kan het ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
Hi Ladies,
[ afbeelding ]
Als in gewoon copy-paste?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Je hoeft hem alleen te kopieren en in de OP te plakken
Primark ooookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:52 schreef Mirjam het volgende:
diamond cosmetics heeft ook glow in the dark lakjes, en boozy verkoopt ze nu met 15% korting
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Als in gewoon copy-paste?
ben nogal een digibeet![]()
Alleen Primark in London hè, misschien handig om te vermelden voor iedereen naar Rotterdam rijdtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Primark ooook![]()
[..]
JaEn natuurlijk de tekst selecteren, ik weet niet in hoeverre je een digibeet bent
Hahaha, dat had ik zelf nog wel kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
JaEn natuurlijk de tekst selecteren, ik weet niet in hoeverre je een digibeet bent
Ohja, dat dus. Ik neem er wat mee, voor mensen die interesse hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen Primark in London hè, misschien handig om te vermelden voor iedereen naar Rotterdam rijdt.
sommige mensen weten dat niet eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 @ 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik zelf nog wel kunnen verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |