In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
Hahaha, ok,het ziet er niet helemaal goed uit, maar ja, sorry
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics?
Ik mag van mezelf ook echt echt echt niet meer bestellen tot ik een baan heb, verdimmes toch al een paar keer gefaald nu, heb 19 lakken onderweg dus het is klaar!
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Nune het volgende:
[..]
In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.
Pingu!quote:
Ik vind hem mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fijn lakje.
En ik vind de kleur niet mooi bij mijn huid.
Welke is dat? Een suede?quote:
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YDKJ Suede met topcoat? Of raad ik verkeerd?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]*doorgaat voor de koelkast*
WheheDe suedes zijn geweldig! Heb vandaag ook iets moois op, maar geen OPI.. Zal straks posten! Heb jij alle suedes?
Hahaha je hoeft niet te bestellen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.Shit, dat worden weer meerdere TD bestellingen als ik mijn loon heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |