Veelquote:Op maandag 22 februari 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel lakken je hebt als al je pakketjes binnen zijn
welke zoya's krijg je?
het is een amerikaans tracking number, dus je kan alleen zien of ie is opgehaald. Tenzij je pakje bij de douane er uit wordt gepikt, dan zie je dat ook. Je kan het nummer invoeren op de track en trace van www.usps.comquote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Tammymara het volgende:
Hey dames! vraagje, wat kun je met dat trackingnummer van TD? kun je daar aan zien waar je pakje is of zo? en waar kun je dat zien?
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel even welke kleurtjes jullie hebben! Misschien heeft Essence wel weer andere kleurtjes in de VS dan in NL...
Nee daarom.. Op MUA zag ik ook lakken voorbij komen die ik hier nog nooit in de winkel had gezien. STOMME ESSENCE!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee van wel, zag ergens op een oranje die What do U think zou heten en das ongeveer een dupe van Chanel Orange Fizz? Volgens mij hebben ze die hier weer niet..
slecht nieuws:quote:De snelst groeiende vingernagel is de nagel van de middelvinger. Kleine stootjes, zoals typen op een computerkeyboard stimuleert de nagelgroei. Deze stootjes hebben een werking die hetzelfde is als een massage. Bij mensen tussen de 20 en 40 jaar groeien de nagels het snelst.
De prognose: over anderhalve maand is mijn middelvinger weer in orde.quote:Nagels die vaker geknipt worden, groeien sneller dan nagels die minder vaak geknipt worden, hierdoor is het lastig om lange nagels te krijgen! Seizoenen en het weer hebben invloed op de snelheid van de nagelgroei: in warme klimaten en in het daglicht groeien nagels sneller dan in koude klimaten en 's nachts. Nagels snelheid van nagelgroei verschilt per hand. Rechtshandigen zullen merken dat aan de rechterhand de nagels sneller groeien dan aan hun linkerhand en vice versa.
Dat is echt onzinquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nagelsbijten.nl/feiten.html
ik ben in 1 klap weer een heel stuk wijzerGoed nieuws voor mij:
[..]
slecht nieuws:
[..]
De prognose: over anderhalve maand is mijn middelvinger weer in orde.
echt? Voor mij klopt het allemaal namelijkquote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is echt onzinMijn pinken groeien het snelst en de nagels op mijn pinken zijn het sterkst, en ik ben rechtshandig en toch zijn de nagels op mijn linkerhand langer
mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
Ik deel mijn blauw ook hier even:
[ afbeelding ]
Mensen vragen altijd hoe mijn nagels zo lang worden en zo snel groeien, dat komt waarschijnlijk door het vele typen op mijn laptopquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nagelsbijten.nl/feiten.html
ik ben in 1 klap weer een heel stuk wijzerGoed nieuws voor mij:
[..]
slecht nieuws:
[..]
De prognose: over anderhalve maand is mijn middelvinger weer in orde.
Ik vind ORLY's heeeeel fijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!
Ik heb ook orly's onderweg, ben zo benieuwd!
Orly is geweldig! Echt ondergewaardeerd op fora enzo vind ik. Als de Orly Sweet Collection uit komt koop ik hem helemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi!
Ik heb ook orly's onderweg, ben zo benieuwd!
wauw!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Jaaaa ik wil ze ook allemaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Orly is geweldig! Echt ondergewaardeerd op fora enzo vind ik. Als de Orly Sweet Collection uit komt koop ik hem helemaal
Bij mij klopt 'ie ook niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Voor mij klopt het allemaal namelijk
mijn duimnagels scheuren nooit en zijn staalhard, de rest is veel dunner en zachter. Duimen groeien het langzaamst. ik hoop dat m'n middelvingers het snelst groeienquote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij mij klopt 'ie ook niet.![]()
De nagel van mijn ringvinger groeit wel een beetje omhoog lijkt het.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn duimnagels scheuren nooit en zijn staalhard, de rest is veel dunner en zachter. Duimen groeien het langzaamst. ik hoop dat m'n middelvingers het snelst groeien
Ohja, mijn wijsvingernagels groeien krom naar beneden
ja, volgens die site welquote:Op maandag 22 februari 2010 12:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mijn wijsvingernagels ook.. deze zijn ook meestal het kortste en moeilijker recht te vijlen..
Verder zijn mijn duimen het sterkste en groeit mijn rechterpinknagel het hardste, dit vind ik raar, omdat ik deze vinger altijd helemaal kapot bijtMisschien juist daardoor dat het zo'n sterke snelgroeiende nagel is.
Oeh die is echt heul mooiquote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
pics?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Holyme het volgende:
Kan jullie bijna niet bijhouden met die topics hier
Herkenbaar Stormqueen, en bij mij lijken m'n middelvingers wel vrij hard te gaan, dus hopelijk bij jou ook dan.
Mooi kleurtje Nune! Heb weinig blauw, maar die vind ik wel leuk.
Hier Nfo-Oh 51 erop, da's echt zo'n kleurtje dat je naar je nagels blijft kijkenEn hopelijk komt m'n TD bestelling snel, ben erg benieuwd naar Ruby Pumps in het echt (en ik mag van mezelf niet meer bestellen tot het binnen is
)
Ik ook niet tot de bestellingen van de shop binnen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics?
Ik mag van mezelf ook echt echt echt niet meer bestellen tot ik een baan heb, verdimmes toch al een paar keer gefaald nu, heb 19 lakken onderweg dus het is klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |