Shimmer, glitter, foil/frost, creme. En als ik een pakketje heb dan benoem ik dat ook in de tag, dus haul. Ligt er maar net aan waar het stukje over gaat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat bedoel je met finish? glanzend/mat?
ah, zoquote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Shimmer, glitter, foil/frost, creme. En als ik een pakketje heb dan benoem ik dat ook in de tag, dus haul. Ligt er maar net aan waar het stukje over gaat.
Komt vanzelf wel, zit je ook bij blogger? Dat vind ik zelf wel een hele fijne blogsite, ik ben namelijk echt een noob op blog gebied enzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, zo
thanks
heb nog geen idee waar ik op moet taggen, moet sowieso wennen aan alles
bij blogspot, da's hetzelfde toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef Nune het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, zit je ook bij blogger? Dat vind ik zelf wel een hele fijne blogsite, ik ben namelijk echt een noob op blog gebied enzo.
Volgens mij is blogspot wel hetzelfde ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef Mirjam het volgende:
alleen wel jammer dat blogspot zo ronsd deze tijd héél traag wordt, er is dan geen doorkomen meer aan
ik moet er serieus nog erg aan wennenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens mij is blogspot wel hetzelfde ja.Ik vind het wel heel leuk dat je ook gaat bloggen heur!
waar vind ik die?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk Mirjam!! Heb je meteen even toegevoegd in de alsmaar groeiende Dutch Divas lijst
Oh das een soort blogroll dingetje op m'n blog, meerdere dames hebben die , is wel leuk overzichtjequote:
Ik heb al die blogs maar in een reader gegooid, scheelt klikken.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jullie al die blogs niet beter mergen? T is toch niet meer te volgen zo!![]()
dat principe moet je me eens uitleggenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al die blogs maar in een reader gegooid, scheelt klikken.
Ik plak de urls van de blogs in google reader en het lijkt te werkenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat principe moet je me eens uitleggenmaar bloggers, jullie blijven toch hopelijk wel hier je nagels posten hè?
Waarom is toch alles goedkoper daar.. Gemeen zegquote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Ik zie net dat Ulta nu ook Essence lakjes verkoopt voor 99 cent! Morgen maar eens even langsgaan
Nee, maar ik gebruik hem ook niet als basecoat, en denk ook niet dat het slim is dat te doen, vanwege z'n sneldrogende functie..quote:Op maandag 22 februari 2010 01:09 schreef PartyHardy het volgende:
Ben niet meer zo tevreden met mijn David.. hij bladert gewoon af, er komen zelfs ooit scheuren in de lak![]()
Helemaal als ik hem ook als basecoat op doe.. Hebben jullie dit ook?
Merk, kleur, finish, eventueel of de lak HTF/Discontinued is, eventueel Konad/Nailartquote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een vraagje aan de bloggende dames.
als jullie tags toevoegen, wat taggen jullie dan?
alles? dus de kleur(en), het merk, etc. etc. etc.?
of enkel het merk?
of enkel de kleur?
of nog iets anders?
ja, ik ben met m'n eigen blog bezig
Vertel even welke kleurtjes jullie hebben! Misschien heeft Essence wel weer andere kleurtjes in de VS dan in NL...quote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Ainnir het volgende:
Hoera! Ik zie net dat Ulta nu ook Essence lakjes verkoopt voor 99 cent! Morgen maar eens even langsgaan
ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel lakken je hebt als al je pakketjes binnen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef Daph_ het volgende:
De Zoya's uit de sale zijn onderweg naar mijn swappartner uit de VS!! Als ze er zijn gaan er pakketjes verzonden worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |