Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Joysa het volgende:
Welkom Nitos!
Moooooi Delta!
Paaaars is altijd goed Amygrace!
Ik ga straks kersen etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!Ik hou van paars!
Wel jammer van de buts in je nagel van het appels schillen, maar het heeft me wel op een idee gebracht: ik ga even lekker een appeltje eten
Good to know! Had voor morgen al een Sephora-tripje op de planning staan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Holoquote:
Heb Seche Vite en de OPI Raipidry TC niet geprobeerd, maar ik heb die OPI RadiDry Drops, en die zijn geweldig! Droog binnen 10 sec.!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef deerntie het volgende:
Net orly - fantasea gelakt met seche vite, die ik gister binnen heb gekregen. ISeche vite! stukken sneller droog dan OPI rapid dry TC!
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?quote:
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!
Ik ben blue sparrow op mn nagels aan het smeren
Mooi kleurtje die Lola.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Hij sparklet meer in het echt de camera hielp niet meequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Zal straks even foto's maken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Oh, die Orly is moowj!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...quote:
Ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Joysa het volgende:
Leuke kleurtjes Bubsel en RenRen !![]()
![]()
Zal Guess al mama zijn ondertussen..?
Hoe is het gegaan? Ik hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, die Orly is moowj!En leuk matchende nagels bij je rok! Ben je een velletjesbijter? 't Ziet er pijnlijk uit
![]()
[..]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...
"aaah my eyes, it burns it burns" hij is idd wel mooi, maar mán wat een kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zag deze net in het topic voorbij komen
[ afbeelding ]
Die moet ik hebben.![]()
die lolaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hij is nog mooier!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeDe Orly is in het echt mooier hoor. Feller. En dankje, is perongeluk!
![]()
Echt extreem, ik heb zelfs een flink deel weggeshopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |