succes! *wacht ongeduldig op td betalingsverzoek* damnit, vergeet ik weer nagelwielen te bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Succes!! Ook ik duim voor jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Ik heb die highgloss supersnel drogende van 1,59 per flesje besteld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
er gaf hier iemand een tip dat amour topcoat ook goed en sneldrogend was, maar welke dan precies? ik zie er bij transdesign meer
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |