Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Gosh hadden ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijkenquote:Hi: We will ship out tomorrow. Take about 14-24 business to reveice it. Thanks
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef MissJ het volgende:
Zo de tandjes zeg, moet echt lang wachten op DS Glamour![]()
even de verkoper gevraagd hoe lang het duurt, zegt ie:
[..]
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijken![]()
![]()
Ow ja dat zou heel goed kunnen, had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik heb gisteren met mijn dronken kop gewoon 2 bestellingen gedaan bij TD
Maar nu onderweg:
OPI & Apple Pie
OPI Ink Suede
OPI Alpine Snow
OPI Black Onyx
Orly foil rage
Orly foil luxe
Orly Lemonade
Orly Bonder
ChG Afterglow
CCL Ultraviolet
CCL Wild & willingfaal
Ja, nee.... dan is het niet erg...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Jullie gaan echt veel te hard... ben ik net bijgelezen in het oude topic, is ie alweer dicht!!
Hier nog een fotootje van wat er nu op mijn nagels zit, GOSH holographic![]()
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer aan het bijgroeien!!
Wat??? Ik naar een mega kruidvat in Amersfoort niets.....kan gewoon niet wachten op de nieuwe kleurtjes en hier in het dorp komen ze voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Oh, ik dacht al, wat zonde van de verzendkostenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |