Niks mis mee hoor!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:17 schreef Franneh het volgende:
tvp weer even..
Wou vandaag wat uitproberen van de groepsorder.. maar kreeg uiteindelijk zin in zwart/wit.
Dus het is een wat mislukte zebra print geworden.
[ afbeelding ]
Veel keuze is niet handig met leuke spulletjes.quote:
Nja, probleem is dat k geen creditcard heb, en dus ook geen dollars kan betalenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
GvE ik zou eens kijken naar transdesign als je ook gelijk wat lakjes zou willen bestellen. Er passen 9 lakjes in een kleine doos en de verzendkosten zijn dan $18. Als je alleen een topcoat wil zou ik op Ebay kijken.
ook nietquote:
Oh dat is wel jammer. Paypal is erg makkelijk.quote:
Dit is mooi!! Ik heb nog een klein bonnetje van de douglas, dus ga ik mooi die seche vite van halenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
@GvE: Hoi![]()
Er zijn verschillende quick dry topcoats. De bekendste zijn Seche Vite, Poshe, Nubar Diamont en Out The Door. Welke het fijnste is, is een beetje persoonlijke voorkeur maar Seche Vite geeft wel bij veel mensen krimp of chips dus ik zou dan voor een van die andere gaan.
En het werkt echt!![]()
Ik lak mijn nagels met basecoat, ga er direct achteraan met kleur, nog een laagje kleur en dan direct over de natte lak de topcoat en tien minuten later is het helemaal droog.![]()
Je kunt SV volgens mij ook kopen bij de Douglas maar dan betaal je vrij veel. Beter kan je gelijk een bestelling bij transdesign.com doen.
Ik vind ze erg leuk, simpele mani met een twist! Lieflijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:17 schreef Franneh het volgende:
tvp weer even..
Wou vandaag wat uitproberen van de groepsorder.. maar kreeg uiteindelijk zin in zwart/wit.
Dus het is een wat mislukte zebra print geworden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |