Nee, zonder. Daarom zitten er allemaal glitters op mijn vingers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:34 schreef Holyme het volgende:
Mooi NuneMet van die french stickertjes gedaan?
En wow dat groen, kermit op je vingers!
Wat ik deed was eerst lakken met de basislak, daarna proberen om een half maantje te zetten met de tweede lak. Zonder stickers, want die heb ik niet, dus ik lakte de helft van mijn vinger mee zeg maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wauuuuuw!
Hoe doe je die moon mani zo netjes? any tips or tricks?
Zeer knap! Ik sta ervan te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:40 schreef Debsterr het volgende:
In 1 minuut een topic openen MET foto's in de OP en een aangepaste wiki.. netjes toch?
Nu wil ik zo'n moon mani ook eens proberen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, zonder. Daarom zitten er allemaal glitters op mijn vingers.![]()
[..]
Wat ik deed was eerst lakken met de basislak, daarna proberen om een half maantje te zetten met de tweede lak. Zonder stickers, want die heb ik niet, dus ik lakte de helft van mijn vinger mee zeg maar.En dan clean up.
Doen en dan de foto's hier posten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nu wil ik zo'n moon mani ook eens proberen.
Foto's dan hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ga denk vanavond of morgen die reversed moon mani doen, ruffian ofzoiets heet het. Ben benieuwd of ik een piepklein beetje nail art ondertussen al tolereer
Dat komt vast helemaal goed!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
I promise! moet het wel lukken dan he
Mooi hoor! ook zo sheerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nu de allersaaiste mani ooit:
[ afbeelding ]
dit zijn 2 laagjes en het is nog zo sheer als de pest![]()
Ga morgen maar weer aan de slag met mijn steentjes en beads
Mooi dit! Welkekleur is het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:50 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nu de allersaaiste mani ooit:
[afbeelding]
dit zijn 2 laagjes en het is nog zo sheer als de pest![]()
Ga morgen maar weer aan de slag met mijn steentjes en beads
Ik ben niet zo van de sheer, meer van de in-your-face mani's met steentjes alles erop en eraan haha!quote:
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef miss--moana het volgende:
Oew....Wat een inkopen zijn er weer gedaan zeg! Vet cool!!
Ik ga vanaaf een grote bestelling doen, zodra ik die heb gedaan horen jullie wat het geworden is
Moet namelijk nog kiezen welke ik wil, ben er serieus al 4 dagen mee bezig, elke keer in en uit me mandje (A)
Verders even een vraagje: Ik kwam via verschillende sites terecht bij dit lakje Orchid Shadow van China Glaze. Het ziet eruit als eentje uit een oude collectie van CG. Maar weet iemand of deze nog ergens te verkrijgen is, Ik heb al op TD gekeken maar daar staat ie ook niet. Of is er misschien een ander lakje wat er erg op lijk??
Jupquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Foto van Lextard
Haha dunno.. das wel een geklieder zeg. Ik heb net op mn pink gedaan, over drie lagen lak van gister , ga wel ff fototje makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef Nune het volgende:
Snkr, ga je ook zo bezig met stickertjes?
Issie dan, m'n pinkie, ff snel gekliederd hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha dunno.. das wel een geklieder zeg. Ik heb net op mn pink gedaan, over drie lagen lak van gister , ga wel ff fototje maken
geklieder? waar? :pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Issie dan, m'n pinkie, ff snel gekliederd hoor
[ afbeelding ]
Mooi zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb je ontzettend mooi gekliederd!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi zo!Als dit al geklieder is, heb je voor het echte werk helemaal geen stickertjes nodig!
Doe maar wel hè, je weet hoe leuk wij dat allemaal vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
dank u! Misschien morgen maar een full mani proberen
Mooi hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben haar dan wel niet, maar volgens LUSH site kost het ¤9,50quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi hoor
Vragen zijn misschien alleen voor je blogMaar hoe duur is dat potje van Lush dat je hebt?
www.nailgal.comquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef dieske87 het volgende:
wat was die andere site ook alweer waar je veel swatches kon kijken niet scrangie maar???? ben de link kwijt
www.nailgal.com ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:21 schreef dieske87 het volgende:
wat was die andere site ook alweer waar je veel swatches kon kijken niet scrangie maar???? ben de link kwijt
Haha je mag hier ook vragen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi hoor
Vragen zijn misschien alleen voor je blogMaar hoe duur is dat potje van Lush dat je hebt?
Ik móét namelijk echt iets hebben wat mijn nagelriemen een beetje hydrateert, want als het droog wordt ga ik bijten. En daar wil ik van af want dat ziet er gewoon niet mooi uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha je mag hier ook vragen hoorJa ongeveer 10 euro idd! Maar er zit best veel in, ik vind het heerlijk spul
Euh even uit m'n hoofd: all lacquered up, the nailphile, the edge of sanity, polish mayhem, the swatchoholic?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:25 schreef dieske87 het volgende:
nee een andere echt dom dat ik hem vergete ben !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |