Ik zeg: gooi 'm drin bij een van de meiden hier!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
Bubsel, kom er maar inquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
BUBS! Waar ben je???quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ze mogen mij wel mailen xD ;oquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Denk dat ik toch jonger ben dan jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Trouwens, ik ben dan wel de jongste, maar waarschijnlijk wel de langste.
Ik ben 1.86
Ik 1,80, dan zal ik mijn hakken aan doen goed?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Trouwens, ik ben dan wel de jongste, maar waarschijnlijk wel de langste.
Ik ben 1.86
ik denk zelf dat kleintje het kleinst isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
dichtbij jaquote:
en en?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik heb er al eens besteld...
Há! Ik ben wel 3cm langer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dichtbij ja![]()
en gaan we het nu over lengte hebben? whehehe![]()
ik ben 1.73m
de volgende dag! Helemaal topquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
en en?
ging het snel enzo, na hoeveel dagen had je het pakje binnen?
Daar kan ik ook nog aan meedoenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Dan ga ik voor de dikste buikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Allemaal China Glazequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja ligt er 5 minuutjes vandaan!Hoe ken je dat?
Oh leuk! Wat voor een lakjes?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef liiszle het volgende:
Zo, Pics!
mn nageltjes van de week
[ afbeelding ]
essence Groovy
mn nagels nu
[ afbeelding ]
WetNWild
erggg glitter.
en mn stash :
[ afbeelding ]