Ik zeg: gooi 'm drin bij een van de meiden hier!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
Bubsel, kom er maar inquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
BUBS! Waar ben je???quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ze mogen mij wel mailen xD ;oquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Denk dat ik toch jonger ben dan jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Trouwens, ik ben dan wel de jongste, maar waarschijnlijk wel de langste.
Ik ben 1.86
Ik 1,80, dan zal ik mijn hakken aan doen goed?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Ik ben 1.86
ik denk zelf dat kleintje het kleinst isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
dichtbij jaquote:
en en?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik heb er al eens besteld...
Há! Ik ben wel 3cm langer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dichtbij ja![]()
en gaan we het nu over lengte hebben? whehehe![]()
ik ben 1.73m
de volgende dag! Helemaal topquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
en en?
ging het snel enzo, na hoeveel dagen had je het pakje binnen?
Daar kan ik ook nog aan meedoenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Dan ga ik voor de dikste buikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Allemaal China Glazequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja ligt er 5 minuutjes vandaan!Hoe ken je dat?
Oh leuk! Wat voor een lakjes?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef liiszle het volgende:
Zo, Pics!
mn nageltjes van de week
[ afbeelding ]
essence Groovy
mn nagels nu
[ afbeelding ]
WetNWild
erggg glitter.
en mn stash :
[ afbeelding ]
waar alles in zit
Roze
[ afbeelding ]
Groen/goud
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Bruin
[ afbeelding ]
en de rest had ik geen zin om neer te zetten, dus vanuit de doos
Paars
[ afbeelding ]
Oranje
[ afbeelding ]
Rood
[ afbeelding ]
Zwart
[ afbeelding ]
Glitter/topcoats
[ afbeelding ]
verzorging
[ afbeelding ]
Nu wordt het allemaal wel heel ergquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de dikste buik![]()
[..]
Allemaal China Glaze
Vriendin woonde in Wamel,nu in Dreumel dus vandaar.
IK ga naar de bedstede,slaap lekker allemaal
Waarom zou het stom zijn? Te dun is net zo vervelend als te dik denk ik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Nu wordt het allemaal wel heel ergik ben dan de dunste waarschijnlijk
(Verder niet stom bedoeld want ben er zelf niet zo blij mee)
Ik vind het op zich wel leuk maar stiekem vind ik het ook wel heel jammer dat er minder nagels geshowd worden. Soms is het off topic gepraat echt heel erg, en natuurlijk is het af en toe gezellig om over iets anders te kletsen, maar niet constant. Maar misschien ben ik de enige daar in.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een suggestie, geen idee of het iets is maar goed. Om de TT te veranderen in iets wat iets minder op "showen" is gericht! Want er wordt hier vooral heel veel gebept over nagels! Dus iets als "nageltopic" of "nailaholics anonymous" o.i.d. Of is dat geen goede insteek?
Ik wil niet ego overkomen door dat te zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom zou het stom zijn? Te dun is net zo vervelend als te dik denk ik!
Maar je mag wel wat kilootjes van me hebben, dan zijn we allebei gemiddeld misschien
Klopt, maar het een hoeft het ander natuurlijk niet in de weg te staan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel leuk maar stiekem vind ik het ook wel heel jammer dat er minder nagels geshowd worden. Soms is het off topic gepraat echt heel erg, en natuurlijk is het af en toe gezellig om over iets anders te kletsen, maar niet constant. Maar misschien ben ik de enige daar in.
dat is wat ik 9/10x doe idd. Plaatjes kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar het een hoeft het ander natuurlijk niet in de weg te staan!
En je kan ook over de klets heen kijken en naar de plaatjes scrollen
Maar goed, ik ben maar ik![]()
jah dat denk ik ook welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Nune het volgende:
Als er heel veel over nagels en nagellak gepraat wordt vind ik dat leuk en lees ik het allemaal, want dat interesseert me en daar kom ik hier voor. Maar ik hoef niet te weten dat euh ja weet ik veel, waar je de beste schoenen kunt scoren of het nieuwste jurkje van de H&M. Ik denk dat we wel hetzelfde bedoelen heur SQ!
ik ben 1.49, op mijn hakken 1.65quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Ik ben 1.86
*proest*quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op jouw schoenen kan ik dat na 2 cola ook niet
ah, mijn gok dat jij de kleinste was, is dus goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben 1.49, op mijn hakken 1.65![]()
[..]
*proest*
en tvp
Daph @ OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, mijn gok dat jij de kleinste was, is dus goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]ah, je bent meer een soort van VelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.officieel moet je dus ook in een autozitje worden vervoerd
disclaimer
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je bent meer een soort van Velzenofficieel moet je dus ook in een autozitje worden vervoerd
Da's dan wel weer het voordeel van vrouw zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
! die zijn niet gemaakt voor mijn billen
je kan me idd vergelijken met Velzen, alleen doordat ik hakken draag valt het veel mensen niet op.
Nageltopic lijkt me dan de beste insteek. Nailaholics roept gelijk weer zo'n. Groep. "Oh zo'n holic ben ik niet, ik mag niet posten boohooquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een suggestie, geen idee of het iets is maar goed. Om de TT te veranderen in iets wat iets minder op "showen" is gericht! Want er wordt hier vooral heel veel gebept over nagels! Dus iets als "nageltopic" of "nailaholics anonymous" o.i.d. Of is dat geen goede insteek?
die nailaholics was ook niet zo serieusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nageltopic lijkt me dan de beste insteek. Nailaholics roept gelijk weer zo'n. Groep. "Oh zo'n holic ben ik niet, ik mag niet posten boohoo"
Ofzo.
Liis, mooie buit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |