Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Gosh hadden ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijkenquote:Hi: We will ship out tomorrow. Take about 14-24 business to reveice it. Thanks
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef MissJ het volgende:
Zo de tandjes zeg, moet echt lang wachten op DS Glamour![]()
even de verkoper gevraagd hoe lang het duurt, zegt ie:
[..]
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijken![]()
![]()
Ow ja dat zou heel goed kunnen, had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik heb gisteren met mijn dronken kop gewoon 2 bestellingen gedaan bij TD
Maar nu onderweg:
OPI & Apple Pie
OPI Ink Suede
OPI Alpine Snow
OPI Black Onyx
Orly foil rage
Orly foil luxe
Orly Lemonade
Orly Bonder
ChG Afterglow
CCL Ultraviolet
CCL Wild & willingfaal
Ja, nee.... dan is het niet erg...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Jullie gaan echt veel te hard... ben ik net bijgelezen in het oude topic, is ie alweer dicht!!
Hier nog een fotootje van wat er nu op mijn nagels zit, GOSH holographic![]()
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer aan het bijgroeien!!
Wat??? Ik naar een mega kruidvat in Amersfoort niets.....kan gewoon niet wachten op de nieuwe kleurtjes en hier in het dorp komen ze voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Oh, ik dacht al, wat zonde van de verzendkostenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik heb gisteren met mijn dronken kop gewoon 2 bestellingen gedaan bij TD
Maar nu onderweg:
OPI & Apple Pie
OPI Ink Suede
OPI Alpine Snow
OPI Black Onyx
Orly foil rage
Orly foil luxe
Orly Lemonade
Orly Bonder
ChG Afterglow
CCL Ultraviolet
CCL Wild & willingfaal
nee want het is dus al geshippedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.
"Ik was dronken, cancel my order"?
Ik moet nog een paar kleurtjes voor mijn bestelling over 3 weken maar ik weet niets meer
je kan ook bij een andere webshop bestellen toch? Hoeft niet perse bij transdesign te zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.
"Ik was dronken, cancel my order"?
Ik moet nog een paar kleurtjes voor mijn bestelling over 3 weken maar ik weet niets meer
Oh, ja, dan mag het inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want het is dus al geshipped
Maar mijn vriend heeft net voor 100 euro gereedschap en voor 300 euro aan Lego gekocht, dus het mocht
Wel bij TDquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook bij een andere webshop bestellen toch? Hoeft niet perse bij transdesign te zijn?
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ja, dan mag het inderdaad
[..]
Wel bij TDDie zijn lekker goedkoop. En ik heb al. 5 lakjes denk ik die ik wil, maar kom er even verder niet uit, want ik wil niet een hele roze bestelling plaatsen
Accepteer je P2 boodschappenlijstjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ga volgende week of de week erna eens een dagje Duitsland plannen!! Ik ben namelijk vanaf vandaag therapie-loos (was 4 dgn p.w. 1,5 jaar lang.....) en nog werkeloos want ik hoor niks op sollicitaties, dus ik heb álle tijd om eens naar Duitsland te karren
Cartice is het eigen merk van trekpleister, dus misschien een tip om eens een trekpleister te zoeken in de buurt. De kruidvatten hier verkopen geen cartrice meer, zijn alles eruit aan het gooien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Er stond hier nog één roze pastel lakje van Catrice toen ik weggingDe blauwe hadden ze al niet meer en van de gele nog maar twee. Volgende week komt er een nieuwe lading volgens de (vriendelijke!!!!!!!!!!!!!!) verkoopster
Ja, dat is dus de narigheid met eBay... maar ja, geduld wordt uiteindelijk beloond. En meestal is het sneller, zeker dit soort kleine pakketjes. Eens kijken wie 'm als eerste heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef MissJ het volgende:
Zo de tandjes zeg, moet echt lang wachten op DS Glamour![]()
even de verkoper gevraagd hoe lang het duurt, zegt ie:
[..]
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijken![]()
![]()
Ja hoor!! Weet alleen dus nog niet zeker wanneer ik ga, maar wel binnen 1-3 weken denk ik. PM me maar als je een lijstje hebt! (mogen anderen ook doen hoor)quote:
quote:
Wow, ik ben blij dat 'ie 't bij jou goed doet!! Ennem, als je toch naar Duitsland gaat wil ik wel P2 terug van jou haha!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Jullie gaan echt veel te hard... ben ik net bijgelezen in het oude topic, is ie alweer dicht!!
Hier nog een fotootje van wat er nu op mijn nagels zit, GOSH holographic![]()
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer aan het bijgroeien!!
Dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig of je nog een goede tip hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijn
PM me maar een lijstje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Wow, ik ben blij dat 'ie 't bij jou goed doet!! Ennem, als je toch naar Duitsland gaat wil ik wel P2 terug van jou haha!
Welke dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijn
We hebben geen trekpleister hierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:57 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Cartice is het eigen merk van trekpleister, dus misschien een tip om eens een trekpleister te zoeken in de buurt. De kruidvatten hier verkopen geen cartrice meer, zijn alles eruit aan het gooien.
de laatste drie bestellingen ja, en die zijn verstuurd, no worriesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad bij TD?
ik heb dus afgelopen nacht besteld maar heb nog steeds geen email met confirmation ontvangen![]()
Heb wel gewoon via paypal betaald en daarvan een bevestiging ontvangen.
heb David gemaild, maar ja of hij ooit gaat reageren![]()
komt toch wel goed hoop ik?
ooooow ok, ben weer opgelucht nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste drie bestellingen ja, en die zijn verstuurd, no worries
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig of je nog een goede tip hebt
al heb ik vandaag wel extreem veel besteld![]()
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.comquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke dan?
En hebben die ook essie en opi en china glaze?
Ik PM je zondag of maandag even een lijstje, ben nu niet thuis.. Wil iig twee flesjes Dangerousquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor!! Weet alleen dus nog niet zeker wanneer ik ga, maar wel binnen 1-3 weken denk ik. PM me maar als je een lijstje hebt! (mogen anderen ook doen hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |