Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Gosh hadden ze ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je toevallig de gosh rainbow nog gezien??
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijkenquote:Hi: We will ship out tomorrow. Take about 14-24 business to reveice it. Thanks
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef MissJ het volgende:
Zo de tandjes zeg, moet echt lang wachten op DS Glamour![]()
even de verkoper gevraagd hoe lang het duurt, zegt ie:
[..]
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijken![]()
![]()
Ow ja dat zou heel goed kunnen, had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is misschien ook een manier om zich vast in te dekken tegen zeer ongeduldige mensen die na een week al boos worden, dat is tenminste mijn ervaring (dat het er vaak sneller is, zeg maar)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik heb gisteren met mijn dronken kop gewoon 2 bestellingen gedaan bij TD
Maar nu onderweg:
OPI & Apple Pie
OPI Ink Suede
OPI Alpine Snow
OPI Black Onyx
Orly foil rage
Orly foil luxe
Orly Lemonade
Orly Bonder
ChG Afterglow
CCL Ultraviolet
CCL Wild & willingfaal
Ja, nee.... dan is het niet erg...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Jullie gaan echt veel te hard... ben ik net bijgelezen in het oude topic, is ie alweer dicht!!
Hier nog een fotootje van wat er nu op mijn nagels zit, GOSH holographic![]()
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer aan het bijgroeien!!
Wat??? Ik naar een mega kruidvat in Amersfoort niets.....kan gewoon niet wachten op de nieuwe kleurtjes en hier in het dorp komen ze voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef MissJ het volgende:
net bij 1 kleine Kruidvat geweest, ze hadden gewoon GEEN Catrice![]()
Wel Essence en ze hadden die nieuwe colour & go kleurtjes, maar vond het niet erg boeiend, dus niks gekocht
Oh, ik dacht al, wat zonde van de verzendkostenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en nog 7 lakjes voor anderen hoor![]()
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik heb gisteren met mijn dronken kop gewoon 2 bestellingen gedaan bij TD
Maar nu onderweg:
OPI & Apple Pie
OPI Ink Suede
OPI Alpine Snow
OPI Black Onyx
Orly foil rage
Orly foil luxe
Orly Lemonade
Orly Bonder
ChG Afterglow
CCL Ultraviolet
CCL Wild & willingfaal
nee want het is dus al geshippedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.
"Ik was dronken, cancel my order"?
Ik moet nog een paar kleurtjes voor mijn bestelling over 3 weken maar ik weet niets meer
je kan ook bij een andere webshop bestellen toch? Hoeft niet perse bij transdesign te zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar kleurtjes voor mijn bestelling over 3 weken maar ik weet niets meer
Oh, ja, dan mag het inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want het is dus al geshipped
Maar mijn vriend heeft net voor 100 euro gereedschap en voor 300 euro aan Lego gekocht, dus het mocht
Wel bij TDquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook bij een andere webshop bestellen toch? Hoeft niet perse bij transdesign te zijn?
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ja, dan mag het inderdaad
[..]
Wel bij TDDie zijn lekker goedkoop. En ik heb al. 5 lakjes denk ik die ik wil, maar kom er even verder niet uit, want ik wil niet een hele roze bestelling plaatsen
Accepteer je P2 boodschappenlijstjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ga volgende week of de week erna eens een dagje Duitsland plannen!! Ik ben namelijk vanaf vandaag therapie-loos (was 4 dgn p.w. 1,5 jaar lang.....) en nog werkeloos want ik hoor niks op sollicitaties, dus ik heb álle tijd om eens naar Duitsland te karren
Cartice is het eigen merk van trekpleister, dus misschien een tip om eens een trekpleister te zoeken in de buurt. De kruidvatten hier verkopen geen cartrice meer, zijn alles eruit aan het gooien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Er stond hier nog één roze pastel lakje van Catrice toen ik weggingDe blauwe hadden ze al niet meer en van de gele nog maar twee. Volgende week komt er een nieuwe lading volgens de (vriendelijke!!!!!!!!!!!!!!) verkoopster
Ja, dat is dus de narigheid met eBay... maar ja, geduld wordt uiteindelijk beloond. En meestal is het sneller, zeker dit soort kleine pakketjes. Eens kijken wie 'm als eerste heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef MissJ het volgende:
Zo de tandjes zeg, moet echt lang wachten op DS Glamour![]()
even de verkoper gevraagd hoe lang het duurt, zegt ie:
[..]
Nou jaaaaaa heb ik wel iets om héél erg smachtend en kwijlend naar uit te kijken![]()
![]()
Ja hoor!! Weet alleen dus nog niet zeker wanneer ik ga, maar wel binnen 1-3 weken denk ik. PM me maar als je een lijstje hebt! (mogen anderen ook doen hoor)quote:
quote:
Wow, ik ben blij dat 'ie 't bij jou goed doet!! Ennem, als je toch naar Duitsland gaat wil ik wel P2 terug van jou haha!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Jullie gaan echt veel te hard... ben ik net bijgelezen in het oude topic, is ie alweer dicht!!
Hier nog een fotootje van wat er nu op mijn nagels zit, GOSH holographic![]()
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer aan het bijgroeien!!
Dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig of je nog een goede tip hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijn
PM me maar een lijstje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Wow, ik ben blij dat 'ie 't bij jou goed doet!! Ennem, als je toch naar Duitsland gaat wil ik wel P2 terug van jou haha!
Welke dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn anderen die net zo goedkoop of zelfs goedkoper zijn
We hebben geen trekpleister hierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:57 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Cartice is het eigen merk van trekpleister, dus misschien een tip om eens een trekpleister te zoeken in de buurt. De kruidvatten hier verkopen geen cartrice meer, zijn alles eruit aan het gooien.
de laatste drie bestellingen ja, en die zijn verstuurd, no worriesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad bij TD?
ik heb dus afgelopen nacht besteld maar heb nog steeds geen email met confirmation ontvangen![]()
Heb wel gewoon via paypal betaald en daarvan een bevestiging ontvangen.
heb David gemaild, maar ja of hij ooit gaat reageren![]()
komt toch wel goed hoop ik?
ooooow ok, ben weer opgelucht nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste drie bestellingen ja, en die zijn verstuurd, no worries
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:59 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig of je nog een goede tip hebt
al heb ik vandaag wel extreem veel besteld![]()
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.comquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke dan?
En hebben die ook essie en opi en china glaze?
Ik PM je zondag of maandag even een lijstje, ben nu niet thuis.. Wil iig twee flesjes Dangerousquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor!! Weet alleen dus nog niet zeker wanneer ik ga, maar wel binnen 1-3 weken denk ik. PM me maar als je een lijstje hebt! (mogen anderen ook doen hoor)
De paars een de blauwe van de Pastels.. Die laatste twee keer.. Als je eraan kunt komen, graag, maar als het niet kan/lukt, is het ook prima!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor iets? In Nijverdal zit wel een trekpleister.
Heb ook geen bevestiging gehad. En bij mijn vorige bestelling ook geen verzend bevestiging, maar toen naar hun gemaild en bleek dat ze een foutje hadden gemaakt in het email adres bij het mailtje van de verzendbevestiging.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad bij TD?
ik heb dus afgelopen nacht besteld maar heb nog steeds geen email met confirmation ontvangen![]()
Heb wel gewoon via paypal betaald en daarvan een bevestiging ontvangen.
heb David gemaild, maar ja of hij ooit gaat reageren![]()
komt toch wel goed hoop ik?
Die eerste lijkt me wel duurderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.com
Goedkoper dan TD.
Verzendkosten van de eerste: 16 dollar voor zes, van de andere weet ik het niet precies, maar daar kun je ze voor mailen
Ik heb gisteravond besteld en net om half 6 de invoice gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ook geen bevestiging gehad. En bij mijn vorige bestelling ook geen verzend bevestiging, maar toen naar hun gemaild en bleek dat ze een foutje hadden gemaakt in het email adres bij het mailtje van de verzendbevestiging.
de chinaglazes zijn idd 8 cent duurder, maar de OPI's zijn 51 cent goedkoperquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me wel duurderDie tweede ben ik nog niet uit. Maar dankjewel
Oh ja, die heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen. Bij die laatste staat dat CG alleen available is voor de VS en beide geen paypal helaas en dat vind ik toch altijd wel prettig. Maar bedankt dat je toch nog een keer de vraag wilde beantwoordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Goedkoper dan TD.
Verzendkosten van de eerste: 16 dollar voor zes, van de andere weet ik het niet precies, maar daar kun je ze voor mailen
Ik heb een mail gehad dat zijn account beperkt was omdat iemand probeerde in te loggen op zijn naam oid.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Strange, bij mij ging het wel gewoon.
Volgens mij is ie meteen door z´n voorraad glamour heen
En wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een mail gehad dat zijn account beperkt was omdat iemand probeerde in te loggen op zijn naam oid.
Maargoed, kreeg mailtje met een ander paypaladres dus overgemaakt en hij bevestigde ontvangst.
Ik had trouwens P2 gemaild voor die flakies, kreeg snel antwoord![]()
Ik zal voor je kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paars een de blauwe van de Pastels.. Die laatste twee keer.. Als je eraan kunt komen, graag, maar als het niet kan/lukt, is het ook prima!
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.quote:
Waaauw dat heb je goed geflikt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof het niet zo, van die laatste dan, maar wel erg tof dat je ze krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof hequote:
Ja ach, we zullen zien. Verwacht ze ook niet erg snel haha!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof het niet zo, van die laatste dan, maar wel erg tof dat je ze krijgt![]()
*kuch* Ik weet er nog wel 4quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zo dan? of kan je gewoon niet doorlinken van blogspot?quote:
Jij ook!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga ervan door hoor, fijn weekend iedereen!
Oeh!! Goed nieuws!!quote:
vaagquote:
Oh, dat is zo ontzettend leuk hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef AmNaBa het volgende:
Ik heb een nieuw idee voor nagellak, ipv glitters instant mini polka dots...![]()
Net een supergave jurk gepast(komt woensdag binnen in mijn maat)
met zwarte dots, van die kleintjes, ga zo oefenen op bijpassende nagels....
Vandaag een jongen uit groep 3
Juf heeft u echt 3D nagels?
Nu het bestudeerd te hebben op mijn nagels
WOW
helemaal leuk en bij de garage vroeg de man: hoe vroeg sta jij op om je nagels te doen? En doe je dat dan ook elke dag??? Wel heel leuk....
Nu iets nieuws verzinnen voor vanavond, want ik ben nu wel klaar met mijn groene nagels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me nu toch iets verschrikkelijks gesmurft...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
[ afbeelding ]Haha, zo fout dat het weer gaaf is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb zin in bier! Maar het mag niet
Aids.
Alleen krijg je geen antwoord, althans, ik heb het een paar keer geprobeerd en het is mij nooit geluktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Goedkoper dan TD.
ow okee. Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen krijg je geen antwoord, althans, ik heb het een paar keer geprobeerd en het is mij nooit gelukt
[ afbeelding ]smurftastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn DS glamour is zal verzonden mailde ze me net ;-)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de narigheid met eBay... maar ja, geduld wordt uiteindelijk beloond. En meestal is het sneller, zeker dit soort kleine pakketjes. Eens kijken wie 'm als eerste heeft
hihi, heb ik ook een keer wat nuttigs bij gedragen aan dit topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Mijn DS glamour is zal verzonden mailde ze me net ;-)
(ik kon het ook niet laten...errug mooie kleur!)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
hihi, heb ik ook een keer wat nuttigs bij gedragen aan dit topic
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Jaaaa heb je zeker! Ik had de laatste, ze (of hij) zal wel denken...alle vier naar Nederland, dat is toevallig hahahaha
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Diegene zit achter zijn computertje en 4 binnen een paar minuten verkocht en dan inderdaad allemaal naar NL. Ik zie echt zo'n Amerikaan voor me met een onwijs vraagteken boven zijn hoofd(al is het alleen al omdat ie zich afvraagt waar NL ligt
![]()
Yeah die is echt mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef princess-a het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar WIC edinburgh vind ik echt![]()
[ afbeelding ]
Nu ga ik mn nailart stuff er op loslaten en foto's bewaren voor #100
It's the capital city of Amsterdam, dudequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Diegene zit achter zijn computertje en 4 binnen een paar minuten verkocht en dan inderdaad allemaal naar NL. Ik zie echt zo'n Amerikaan voor me met een onwijs vraagteken boven zijn hoofd(al is het alleen al omdat ie zich afvraagt waar NL ligt
![]()
Precies, het gros van de Amerikanen denkt echt dat Nederland alleen uit Amsterdam bestaat, of dat Nederland een stad van Duitsland isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
It's the capital city of Amsterdam, dude![]()
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Precies, het gros van de Amerikanen denkt echt dat Nederland alleen uit Amsterdam bestaat, of dat Nederland een stad van Duitsland is
En alleen maar kaas etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.
Ook dat inderdaad. Ik werk op Schiphol en hoe vaak ik niet de vraag krijg: "where is the nearest coffeeshop?" En ja, dan stuur ik ze naar de Starbucksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag me nieuwe lakjes opgehaald
De foto's komen in de loop van de avond, eerst even opruimen en bijlezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
En waarom doet mijn spoiler het niet???????Hoe doe je dat dan??
Thnx to Puckzz nu een spoiler![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door AmNaBa op 05-03-2010 20:36:00 ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[..]hij was bijna goed. je vergat de slash in de laatste tagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Voor essence zou ik niet speciaal deze kant opkomen, dat valt echt reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
[spoiler]Ik verzamel barbies, en dan het liefste die hele oude, t/m de uitgaven van 2002, want toen zijn de mallen vernieuwd en dat was een goed moment om te stoppen[spoiler]
@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
THNX Dat scheelt me toch een ritje en dan ga ik gewoon een keertje voor DSL en niet voor de nagellakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voor essence zou ik niet speciaal deze kant opkomen, dat valt echt reuze mee hoor.
Of tegen, wat je wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
oh die is mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef princess-a het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar WIC edinburgh vind ik echt![]()
[ afbeelding ]
Nu ga ik mn nailart stuff er op loslaten en foto's bewaren voor #100
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Tammymara het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten die deze week zijn binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
En dan de andere ''nieuwe'' die ik al had maar nog niet allemaal heb gebruikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles kan nog net in een doos (op een paar lakjes na), maar voor hoelang![]()
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Maar....er is ook nog genoeg onderweg, een TD bestelling en een TD bestelling
samen met SQ (mijn eerste OPI's), en nog een pakketje met konad spulletjes!
Gaaf Hoor al die vette bestellingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan valt mijn bestelling nog best mee.
Mooi hoor!!
En dat allemaal door dit forumquote:
Ruby Pumps van CGquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Mss het volgende:
Welke is die CG middelste rode op de 8e foto?
Soms zie ik hier dingen voorbij komen en dan ga ik ernaar zoeken. En dan kom ik tijdens het zoeken weer andere leuke kleurtjes tegen enzo. En ik zet het allemaal even in een kladblok bestandje, anders vergeet ik het. Vervolgens ga ik vergelijken, heb al een paar keer gezien dat ik nagenoeg dezelfde kleurtjes in mijn lijstje had, dus dan een paar verwijderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Gaaf Hoor al die vette bestellingen
Hoe kiezen jullie uit welke kleuren je wilt hebben? Hebben jullie ook een tactiek?
Idemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Soms zie ik hier dingen voorbij komen en dan ga ik ernaar zoeken. En dan kom ik tijdens het zoeken weer andere leuke kleurtjes tegen enzo. En ik zet het allemaal even in een kladblok bestandje, anders vergeet ik het. Vervolgens ga ik vergelijken, heb al een paar keer gezien dat ik nagenoeg dezelfde kleurtjes in mijn lijstje had, dus dan een paar verwijderen.
Wááár??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef mirannie het volgende:
Toch nog even een lijstje van wat ik allemaal besteld heb vandaag![]()
-knip-
OPI maah
-knip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
En dan de andere ''nieuwe'' die ik al had maar nog niet allemaal heb gebruikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Laat je weten wat er bij de DM allemaal te halen is? Dan weet ik waar ik binnenkort allemaal voor kan gaan kijken...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik weet zeker dat ik morgen even ga shoppen, ik MOET nieuws![]()
Wat een gaaf spul, ik wil alles! Alles!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Heb je dat plastic laagje aan de bovenkant er wel helemaal af?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef CarOnline het volgende:
Dat stempelen he, ik heb steeds het idee dat ik het uit de plate veeg.
Met mn ouwe ponskaartje![]()
![]()
Dat wil nog niet zo goed lukken dan.
Ik heb dat setje van essence, en sinds vanmiddag wat plates van PeRi gekregen![]()
Nog tips?
Ja en van PeRi kreeg ik ook de tip om het even wat op te ruwen maar dat werkt ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je dat plastic laagje aan de bovenkant er wel helemaal af?
Fuuuuuuuuuuuuuckkkkkkkk!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
de stempel moet je opruwen hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en van PeRi kreeg ik ook de tip om het even wat op te ruwen maar dat werkt ook nog niet.
Mijn plate van Essence heeft precies hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je dat plastic laagje aan de bovenkant er wel helemaal af?
Ohquote:
Even met de vijl er overheen. Heel lichtjes maar, dat schijnt te werken!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht die plate![]()
Stempel opruwen? En dan?
Das toch van dat gum?
Die plate moet je niet aan gaan vijlen, dan vijl je het plaatje wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht die plate![]()
Stempel opruwen? En dan?
Das toch van dat gum?
Ja, bij mij deed de stempel het toen ineens welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Even met de vijl er overheen. Heel lichtjes maar, dat schijnt te werken!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht die plate![]()
Stempel opruwen? En dan?
Das toch van dat gum?
Oke, niet gaan hakken tot de gaten er in vallen dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Even met de vijl er overheen. Heel lichtjes maar, dat schijnt te werken!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, niet gaan hakken tot de gaten er in vallen dus
Ik heb het zelf niet, maar heb nog onthouden van iemand hier dat je de lijm best lang moest laten zitten voordat je de folie erop doet, dat ie helemaal doorzichtig is.. sorry meer weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
is hier iemand bekend met het opbrengen van die foils, hoe moest dat nou het beste?
Ohh dat geeft de burger moedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, bij mij deed de stempel het toen ineens wel
de lijm is vrij snel al doorzichtig, maar dat doet t kennelijk niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet, maar heb nog onthouden van iemand hier dat je de lijm best lang moest laten zitten voordat je de folie erop doet, dat ie helemaal doorzichtig is.. sorry meer weet ik ook niet.
Ja, dat had ik ook! Lijm doorzichtig, maar die pokkefolie pakte alsnog niet... Toen heb ik het postje weer in de la gesmeten, want ik had een dag van weinig geduld...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de lijm is vrij snel al doorzichtig, maar dat doet t kennelijk niet.
*verder rommelen gaat*
Op youtube staan geloof ik ook flimpjes, misschien dat, dat helpt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de lijm is vrij snel al doorzichtig, maar dat doet t kennelijk niet.
*verder rommelen gaat*
En, is het wat??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi ik heb een Cointreaupolitan voor mezelf gecocktaild.
*hik* Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*hik* Ja hoormooi lichtroze en erg goed te drinken.. bij een meet neem ik m'n shakert wel mee
!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 21:17 schreef miss--moana het volgende:
Liiinkjes
Nou dit is het![]()
Lijm niet te dik aanbrengen (gewoon net als 1 laagje lak) heel goed laten drogen. Beter iets langer dan te ongeduldig. En dan de folie erop en met je vinger of een rubber bokkepootje goed aandrukken. Voorzichtig eraf halen en als je ziet dat ie een stukje heeft overgeslagen even snel weer terug en goed aandrukken. Anders nog een beetje lijm op die plek en het gaatje opvullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
is hier iemand bekend met het opbrengen van die foils, hoe moest dat nou het beste?
Maar hoe langer is iets langer? Denk ik dan aan 2 of 5 minuten bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lijm niet te dik aanbrengen (gewoon net als 1 laagje lak) heel goed laten drogen. Beter iets langer dan te ongeduldig. En dan de folie erop en met je vinger of een rubber bokkepootje goed aandrukken. Voorzichtig eraf halen en als je ziet dat ie een stukje heeft overgeslagen even snel weer terug en goed aandrukken. Anders nog een beetje lijm op die plek en het gaatje opvullen.
Puckzzz tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja de lijm blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Mijn 'ervaring' (2 x) is dat je het gerust 5 minuten kunt laten drogen.Het is net een omgekeerde pussy...beter te droog dan te nat
![]()
Die zat bij de spellbound collectiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]!! Waar heb je die glow in the dark topcoat vandaan?
![]()
![]()
6.. ZES? ZEHES hele weken? Nou ja, daarna kun je ALTIJD sex hebben want je wordt niet meer ongesteld.. in 6 maanden die 6 weken ingehaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb niet eens alcohol gehad
maarja er is me net verteld dat ik 6 weken geen sex mag hebbendat zal het zijn
Dat ligt heel erg aan de lak, hoeveel laagjes je hebt, wat voor topcoat je gebruikt en al wat dan nog meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef miss--moana het volgende:
even een vraagje: Hoelang moet nagellak drogen voordat het droog is?
idd, hoe droger hoe beter merk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja de lijm blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Mijn 'ervaring' (2 x) is dat je het gerust 5 minuten kunt laten drogen.Het is net een omgekeerde pussy...beter te droog dan te nat
![]()
als je toevallig die matte topcoat ziet mag je die wel voor me meenemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:30 schreef CarOnline het volgende:
Ik woon in Duitsland en in de stad hier verderop zit een DM drogist, die als het goed is, P2 verkoopt.
Ik ben nu wel benieuwd geworden dus ik ga morgen even kijken.
Ik wil eventueel ook wel wat meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ooit in York geweest??
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ook, vanmiddag besteld
Maandag naar Engeland en ik mag geen lakjes kopen van mezelf!!!Ik ben in York geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ooit in York geweest??
Maar toen hebben we daar een dag rondgewandeld, over de stadsmuren gelopen, maar vraag me niet naar winkeltjes, want daar was ik toen niet zo mee bezig.
![]()
Ik niet, Zondag besteldquote:
Ach in York vang je twee vliegen in een klap, winkelen en om je heen kijken! Veel Plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:00 schreef Linnie20v het volgende:Ja, ik ga met een vriendin dus de omgeving komt op de 2e plaats ben ik bang
Ik heb de afgelopen keer een vertraging van zeker 2 weken gehad....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik niet, Zondag besteld
*stampvoet, dat is dus niet eerlijk![]()
wel tof voor jullie dat het zo snel gaat
Ooohquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 23:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die zat bij de spellbound collectie
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Dames!
* Puckzzz gaat ff douchen en danbellen en naar huis!
NAar Opi Cherry BLossom ben ik al lang opzoek! waar heb je hem besteld? Op TD hebben ze hem niet wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:21 schreef Sjeen het volgende:
Eindelijk thuis, mijn ebay pakje opgemaakt... Erin zat:
Orly Sheer Peche, een french lakje
Orly Red Carpet
Beide helaas geen swatch van te vinden, dus die moet ik van de week zelf maken
OPI Red Hot Ayers Rock
[ afbeelding ]
OPI Most Honorable Red
[ afbeelding ]
OPI D.C. Cherry Blossom
[ afbeelding ]
OPI Purple-opolis
[ afbeelding ]
Puckz, blij te horen dat je morgen misschien alweer naar huis mag! Die seks haal je wel weer in
quote:Voltooi je ebay registratie
Hallo spaceinvadersz,
Klik op 'Nu activeren' om je inschrijving te voltooien. Dat is alles! Daarna kun je gaan winkelen!
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OPI-Na(...)?hash=item1c1091eb13
Is die betrouwbaar?
goddamnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Heb je mn PM gehad?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:49 schreef Lindytje het volgende:
He kak... ik wilde vandaag naar veldhoven, is 'ie dicht op zaterdag...![]()
Dan volgende week maar!
Oh, ja! Sorry!! De afgelopen dagen waren nogal hectisch en heftig... hij is er helemaal bij in geschoten...quote:
wel of niet gevonden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OoohIk kan hem niet vinden op TD. Ahwell.
Ik heb wel wensen.....hoeveel lakjes mag ik dan bestellen? 4?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:09 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP!
Ik heb zo'n drukke dag gehad gisteren dat ik niet eens tijd had voor mezelf, als beloning vind ik dat ik weer op TD mag bestellen, iemand die wil meebestellen? zodat het 50/50 is?eenmaal andermaal..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb wel wensen.....hoeveel lakjes mag ik dan bestellen? 4?
*KUCH* RenRen...weet je nog steeds geen 4 lakjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*kuch* Ik weet er nog wel 4
ennehhhh, zit ik op Romika haar blog te kijken en zie dit: ME WANTS!!!
[ afbeelding ]
een week als alles op voorraad is,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:34 schreef Guess. het volgende:
miss--moana ,wouw![]()
![]()
Sjeen,wat een mooie lakjes![]()
Weet iemand van welk mer je in de winkel een mooi geel lakje kan vinden (ik wil het namelijk vanavond op dus bestellen is te laat!)
Hoe lang duurd het ongeveer voordat je een bestelling van TD binnen hebt?
een watje met remover zonder aceton, en dan alluminium folie eromheen wikkelen, dan veeg je het er zo af en mijn gel nagels zijn daarna nog steds goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:32 schreef progje het volgende:
wat een ellende om die glitters van mijn nagels af te krijgen..
kan het ook niet laten weken in de aceton omdat ik acryl nagels heb..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Tammymara het volgende:
Stephen kingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stephen kingI like youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foute horror
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
oke, dat ga ik dan de volgende keer proberen thnxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
een watje met remover zonder aceton, en dan alluminium folie eromheen wikkelen, dan veeg je het er zo af en mijn gel nagels zijn daarna nog steds goed
Ebay, niet besteld, maar zat tussen een batch van zeven lakjes. Die ik puur op zicht gekocht heb, wist niet welke het waren, maar vond de kleuren wel okquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:50 schreef dieske87 het volgende:
[..]
NAar Opi Cherry BLossom ben ik al lang opzoek! waar heb je hem besteld? Op TD hebben ze hem niet wel?
Mooi is ze he??!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo teruglezen, geen ene nagelfoto! Dat kan niet he!
Nieuwe liefdeDiamond Cosmetics - Cherry Tobacco!
Zonder direct licht:
[ afbeelding ]
Maar met de zon er op!
[ afbeelding ]
me likez a lot
Dat lijkt me eerlijk gezegd niksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:35 schreef Ainnir het volgende:
Zo zometeen maar eens ff alles bijlezen.. pff.
Anyway, ik zat net te denken.. ik weet niet hoeveel van jullie interesse hebben (of Facebook hebben), maar MUA heeft een eigen besloten groep op Facebook waar alleen nailboard leden op kunnen. Zou misschien een idee zijn om een (besloten) nederlandse groep aan te maken, waar we stashfoto's enz kunnen delen, informatie over bestellen, kortingsacties e.d.. lijkt me ook iets overzichtelijker dan deze enorme hoeveelheid topics.. wat vinden jullie?
amen, ik heb niet altijd tijd alles bij te houden, vind het zo wel ideaal met die topics, je scrolt overal makkelijk doorheen, ik vind het prima zo. bovendien heb ik ook geen facebook en mua.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd niksik heb sowieso al geen facebook en mua profielen, maar om dat soort dingen te delen zitten we toch juist hier? Het is met alle blogs toch al moeilijk bij te houden, met 2 'fora' wordt het helemaal onmogelijk
wat zou dat betekenenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
gofter td ligt eruit net als ik op confirm wil drukken
Je weet dat weken in pure aceton sowieso heel slecht is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:32 schreef progje het volgende:
wat een ellende om die glitters van mijn nagels af te krijgen..
kan het ook niet laten weken in de aceton omdat ik acryl nagels heb..
En wat is groot???quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n grote TD-doos is vrijgegeven door de douane!
![]()
![]()
![]()
Jaaaa, maar hoeveel lakjes en wat had je besteld??? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig en ben eigenlijk al weer bang dat ik met het lezen/zien van jouw bestelling, ik er weer een paar bij krijg op de wishlistquote:
Er zitten 21 flesjes van mij in, waaronder wat topcoat en treatments, dus dat is niet heel boeiend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaaaa, maar hoeveel lakjes en wat had je besteld??? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig en ben eigenlijk al weer bang dat ik met het lezen/zien van jouw bestelling, ik er weer een paar bij krijg op de wishlist
Oohh ik heb wel interesse! vooral die schraper, de mijne is zo besmeurd met nagellak dat ik het er nooit meer af krijg haha..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier behoefte aan heeft??
[ afbeelding ]
Zo ja, stuur ik ze naar je op, zo nee, mik ik ze in de prullenbak. Ik zit met een overdosis stempels namelijk...
oh, heel leuk gedaan zeg! Knap ook om het zo goed te mikkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Trophy wife, gestempeld met CG Joy en Gosh holo
in de swapdoos gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier behoefte aan heeft??
[ afbeelding ]
Zo ja, stuur ik ze naar je op, zo nee, mik ik ze in de prullenbak. Ik zit met een overdosis stempels namelijk...
Dankje!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, heel leuk gedaan zeg! Knap ook om het zo goed te mikken
Er gaan er sowieso al 2 naar Mirannie, zal ik dan nog een stempel en schraper naar jou sturen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Oohh ik heb wel interesse! vooral die schraper, de mijne is zo besmeurd met nagellak dat ik het er nooit meer af krijg haha..
Ja graag, ik stuur je wel een PMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er gaan er sowieso al 2 naar Mirannie, zal ik dan nog een stempel en schraper naar jou sturen?
Prima!!quote:
Dan moet ik nog even in het bakje kijken, maar ik denk dat ze op zijn....quote:
Oh geeft niet, thanks anywayquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even in het bakje kijken, maar ik denk dat ze op zijn....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Mooie lijst hoor!! Ga mezelf bedwingen om niet overal swatches van te gaan bekijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten 21 flesjes van mij in, waaronder wat topcoat en treatments, dus dat is niet heel boeiend.
De lakjes:
OPI Jade Is The New Black
OPI Meet Me On The Star Ferry
OPI Absolutely Alice
OPI Dating A Royal
OPI Light My Sapphire
OPI Midnight In Moscow
OPI Siberian Nights
OPI St. Petersburgundy
OPI Yoga-ta Get This Blue!
OPI DS - Extravagance
OPI DS - Signature
China Glaze Flying Dragon
China Glaze Awaken
Color Club Wild At Heart
Color Club After Hours
China Glaze Spitfire
China Glaze Anklets Of Amethyst
Zal wel een foto posten van de inhoud van de doos zodra ik 'm heb
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
m'n lief wil straks al beginnen aan mijn nagellak-opbergsysteem![]()
Ja zo herkenbaar, NU NU NUquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ik net stiefpapa meegesleurd naar de ikea maar niets kunnen vinden, ik ga uiteindelijk wel dat hart maken maar ik wil gewoon NU een opbergsysteem![]()
ik heb net dus een rek besteld voor 90 lakjes van plexiglas jeeeuj
Wat een lieve liefquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
m'n lief wil straks al beginnen aan mijn nagellak-opbergsysteem![]()
Dat, en tevens grijpt hij graag elk excuus aan om met zijn uberzaagtafel te kunnen spelenquote:
Zo slecht vind ik je tekening nog nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar, NU NU NU
Anyway, lief gaat dit maken, een soort van lade-inzetjes van diagonaal gehalveerde balkjes op een multiplex plaat verlijmd: (matige paint waarschuwing)
[ afbeelding ]
Zijaanzicht. Zo liggen de flesjes niet helemaal plat, maar kun je toch in 1 oogopslag al je kleuren zien als je de lade opentrekt. Verder kun je het stofvrij opbergen. Ben erg benieuwd
Wel toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
wel of niet gevonden?
Ik was ook al aan het zoeken, vond hem wel op 8ty8beauty.com Maar daar hebben ze weer geen suedes van opi.
Girl, you need some shoeboxez!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik je tekening nog nietMaar wel een supergaaf idee!!
Ik heb alles nu gewoon nog in een plastic zak zittendie zak ligt nu gewoon standaard op de eethoektafel. Heb nog niet zo heel veel, dus nu kan het nog.
Hahaha, ja, als alles binnen is wel ja, dan gaat het echt niet meer in het tasje passenquote:
Dat is redelijk briljant te noemen!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anyway, lief gaat dit maken, een soort van lade-inzetjes van diagonaal gehalveerde balkjes op een multiplex plaat verlijmd: (matige paint waarschuwing)
[ afbeelding ]
Zijaanzicht. Zo liggen de flesjes niet helemaal plat, maar kun je toch in 1 oogopslag al je kleuren zien als je de lade opentrekt. Verder kun je het stofvrij opbergen. Ben erg benieuwd
goed hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is redelijk briljant te noemen!!Geweldig idee!!
tof! ik ben benieuwd naar piczzzquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaaf ding! Kun je die ook ophangen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof! ik ben benieuwd naar piczzz![]()
ikke deze besteld voor voorlopig:
http://www.americanbeauty(...)/90PieceWallRack.jpg
voor ruim 90 flesjes, ik zit al dik tegen de 80 aan, maar alleen me mooie komen erin, geen essence enzo dus ik kan er wel ff mee doen![]()
nu nog ff kieken waar mijn stiefpaps hem gaat ophangen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Itz a pwetty! Welk lakkie is dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
Stormqueen, wat vet! En Kleintje ook al zo goed bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silver van Goshquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Itz a pwetty! Welk lakkie is dat?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gaaf ding! Kun je die ook ophangen?
EDIT: laat maar, ik heb weer eens een zaterdag dip, las eroverheen
Cute flowersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh dat is een hele mooie zilverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!!! Hoe, wat, waar, hoe duur??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof! ik ben benieuwd naar piczzz![]()
ikke deze besteld voor voorlopig:
http://www.americanbeauty(...)/90PieceWallRack.jpg
voor ruim 90 flesjes, ik zit al dik tegen de 80 aan, maar alleen me mooie komen erin, geen essence enzo dus ik kan er wel ff mee doen![]()
nu nog ff kieken waar mijn stiefpaps hem gaat ophangen
Pretty!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie combi!! Netjes gedaan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:26 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - I'm fondue of you met Art de Lautrec 07B
De laatste heb ik met MissJ geruild!
I haz enough schrapers!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh geeft niet, thanks anyway!
MissJ bedankt voor het lakje, hij lag vanmiddag in de bus!!
Dat zijn mooie glitters!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:26 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - I'm fondue of you met Art de Lautrec 07B
De laatste heb ik met MissJ geruild!
vrij prijzig, maar vanuit amerika hierheen laten komen is nog veel duurderquote:
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vrij prijzig, maar vanuit amerika hierheen laten komen is nog veel duurder![]()
bij konadnail 49,95, maar heb de code gebruikt van MiMu (geloof ik)
en kreeg dus 15% korting![]()
http://www.konadnail.nl/a(...)krek-voor-90-flesjes
mensen zullen wel denken wááát zo duur?
mjah in amerika kost het rekje ongeveer 40 dollar, verzendkosten zijn 59 dollar (of zelfs hoger) en dan is het nog de vraag of hij niet tegengehouden word bij de doane, you do the math
I know! Daarom wilde ik 'm ook zo graagquote:
mwah, tis maar plastic he... mjah ik kan het nu missen dus ik grijp mijn kansquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk helemaal niet zo duur hoor.
true, maar ik maak nogal wat uren in een normale week, in het weekend ben ik vrij maar dan wil ik alleen maar zitten, vandaar dat het hart ook moet wachten tot de hete vakantiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellen
Maar met een tientje aan materiaal maak je dat zelf
Zou je die voor mij willen halen alsjeblieft?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Mirjam het volgende:
ohja, kruidvat in alphen aan den rijn heeft nog 1 gosh rainbow, wel gewoon voor de normale prijs
hout is heel makkelijk, maar dat wil ik niet want ik ben een zeikerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, maar een ander materiaal had ook niet handig geweest hihi
hout kun je in loike kleurtjes lakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hout is heel makkelijk, maar dat wil ik niet want ik ben een zeikerd![]()
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellen
Maar met een tientje aan materiaal maak je dat zelf
paar latjes, spijkertjes en wat houtlijmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...
Maar ik vind 49.95 ook niet zo heel duur! Ik ga er eens over nadenken
dat weet ik, kijk maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hout kun je in loike kleurtjes lakken
Nee hoor, geintje, zo'n rek is keitof als je 'm ergens neer kan hangen
Zo creatief ben ik toch ook echt niet!! hahaha En ik ga ook zeker even over zo'n rekje nadenken. Inclusief wat ik besteld heb, kom ik straks dan ook wel boven de 50 (quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...
Maar ik vind 49.95 ook niet zo heel duur! Ik ga er eens over nadenken
Waar zijn die 2 kleine roze kastjes van?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat weet ik, kijk maar![]()
[ afbeelding ]
en je kan het altijd weer opnieuw verven
straks voor het hart gebruik ik ook hout, maar de rest wil ik van plexiglas want ik wil de kleurtjes zien
Jongen, van plastic wil ik m dan natuurlijik!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paar latjes, spijkertjes en wat houtlijmbrugklasniveau handvaardigheid
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jongen, van plastic wil ik m dan natuurlijik!!!!
plexiglas is duurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm dan![]()
OMG!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
plexiglas is duurdat is echt niet normaal, ik dacht ach valt wel mee...
NOT![]()
hart:
[ afbeelding ]
@ Partyhardy, ikea, maar ik heb ze zelf geschilderd![]()
Nou... nou... nou!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm dan![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
plexiglas is duurdat is echt niet normaal, ik dacht ach valt wel mee...
NOT![]()
hart:
[ afbeelding ]
@ Partyhardy, ikea, maar ik heb ze zelf geschilderd![]()
Op die andere foto leek ie veel minder roze!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil ook een nagellakrek
Mani van vandaag
[ afbeelding ]
OPI DC Cherry Blossom met Essence Silver striper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |