quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me nu toch iets verschrikkelijks gesmurft...
[ afbeelding ]Haha, zo fout dat het weer gaaf is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb zin in bier! Maar het mag niet
Aids.
Alleen krijg je geen antwoord, althans, ik heb het een paar keer geprobeerd en het is mij nooit geluktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.com
Goedkoper dan TD.
Verzendkosten van de eerste: 16 dollar voor zes, van de andere weet ik het niet precies, maar daar kun je ze voor mailen
ow okee. Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen krijg je geen antwoord, althans, ik heb het een paar keer geprobeerd en het is mij nooit gelukt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me nu toch iets verschrikkelijks gesmurft...
[ afbeelding ]smurftastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn DS glamour is zal verzonden mailde ze me net ;-)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de narigheid met eBay... maar ja, geduld wordt uiteindelijk beloond. En meestal is het sneller, zeker dit soort kleine pakketjes. Eens kijken wie 'm als eerste heeft
hihi, heb ik ook een keer wat nuttigs bij gedragen aan dit topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Mijn DS glamour is zal verzonden mailde ze me net ;-)
(ik kon het ook niet laten...errug mooie kleur!)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
hihi, heb ik ook een keer wat nuttigs bij gedragen aan dit topic
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Jaaaa heb je zeker! Ik had de laatste, ze (of hij) zal wel denken...alle vier naar Nederland, dat is toevallig hahahaha
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Diegene zit achter zijn computertje en 4 binnen een paar minuten verkocht en dan inderdaad allemaal naar NL. Ik zie echt zo'n Amerikaan voor me met een onwijs vraagteken boven zijn hoofd(al is het alleen al omdat ie zich afvraagt waar NL ligt
![]()
Yeah die is echt mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef princess-a het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar WIC edinburgh vind ik echt![]()
[ afbeelding ]
Nu ga ik mn nailart stuff er op loslaten en foto's bewaren voor #100
It's the capital city of Amsterdam, dudequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook al te bedenken. Diegene zit achter zijn computertje en 4 binnen een paar minuten verkocht en dan inderdaad allemaal naar NL. Ik zie echt zo'n Amerikaan voor me met een onwijs vraagteken boven zijn hoofd(al is het alleen al omdat ie zich afvraagt waar NL ligt
![]()
Precies, het gros van de Amerikanen denkt echt dat Nederland alleen uit Amsterdam bestaat, of dat Nederland een stad van Duitsland isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
It's the capital city of Amsterdam, dude![]()
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Precies, het gros van de Amerikanen denkt echt dat Nederland alleen uit Amsterdam bestaat, of dat Nederland een stad van Duitsland is
En alleen maar kaas etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.
Ook dat inderdaad. Ik werk op Schiphol en hoe vaak ik niet de vraag krijg: "where is the nearest coffeeshop?" En ja, dan stuur ik ze naar de Starbucksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat iedereen alleen maar wiet rookt en overal tulpen en molens staan en we nog op klompen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |