De paars een de blauwe van de Pastels.. Die laatste twee keer.. Als je eraan kunt komen, graag, maar als het niet kan/lukt, is het ook prima!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor iets? In Nijverdal zit wel een trekpleister.
Heb ook geen bevestiging gehad. En bij mijn vorige bestelling ook geen verzend bevestiging, maar toen naar hun gemaild en bleek dat ze een foutje hadden gemaakt in het email adres bij het mailtje van de verzendbevestiging.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef MissJ het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad bij TD?
ik heb dus afgelopen nacht besteld maar heb nog steeds geen email met confirmation ontvangen![]()
Heb wel gewoon via paypal betaald en daarvan een bevestiging ontvangen.
heb David gemaild, maar ja of hij ooit gaat reageren![]()
komt toch wel goed hoop ik?
Die eerste lijkt me wel duurderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.com
Goedkoper dan TD.
Verzendkosten van de eerste: 16 dollar voor zes, van de andere weet ik het niet precies, maar daar kun je ze voor mailen
Ik heb gisteravond besteld en net om half 6 de invoice gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb ook geen bevestiging gehad. En bij mijn vorige bestelling ook geen verzend bevestiging, maar toen naar hun gemaild en bleek dat ze een foutje hadden gemaakt in het email adres bij het mailtje van de verzendbevestiging.
de chinaglazes zijn idd 8 cent duurder, maar de OPI's zijn 51 cent goedkoperquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die eerste lijkt me wel duurderDie tweede ben ik nog niet uit. Maar dankjewel
Oh ja, die heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen. Bij die laatste staat dat CG alleen available is voor de VS en beide geen paypal helaas en dat vind ik toch altijd wel prettig. Maar bedankt dat je toch nog een keer de vraag wilde beantwoordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Kom ik weer aan maar: www.8ty8beauty.com en www.head2toebeauty.com
Goedkoper dan TD.
Verzendkosten van de eerste: 16 dollar voor zes, van de andere weet ik het niet precies, maar daar kun je ze voor mailen
Ik heb een mail gehad dat zijn account beperkt was omdat iemand probeerde in te loggen op zijn naam oid.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Strange, bij mij ging het wel gewoon.
Volgens mij is ie meteen door z´n voorraad glamour heen
En wat was het antwoord?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb een mail gehad dat zijn account beperkt was omdat iemand probeerde in te loggen op zijn naam oid.
Maargoed, kreeg mailtje met een ander paypaladres dus overgemaakt en hij bevestigde ontvangst.
Ik had trouwens P2 gemaild voor die flakies, kreeg snel antwoord![]()
Ik zal voor je kijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De paars een de blauwe van de Pastels.. Die laatste twee keer.. Als je eraan kunt komen, graag, maar als het niet kan/lukt, is het ook prima!
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.quote:
Waaauw dat heb je goed geflikt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof het niet zo, van die laatste dan, maar wel erg tof dat je ze krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Thank you very much for your e-mail. Unfortunately it is not possible to buy these polishes as they are no longer in our range of products. However I found one of each, which I can send to you. Unfortunately these are the last ones we have. Please give me your Adress and phone number, so I can send the parcel immediately.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof hequote:
Ja ach, we zullen zien. Verwacht ze ook niet erg snel haha!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik geloof het niet zo, van die laatste dan, maar wel erg tof dat je ze krijgt![]()
*kuch* Ik weet er nog wel 4quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou het werken om ze te mailen en te zeggen.
"Ik was dronken, cancel my order"?
Ik moet nog een paar kleurtjes voor mijn bestelling over 3 weken maar ik weet niets meer
zo dan? of kan je gewoon niet doorlinken van blogspot?quote:
Jij ook!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga ervan door hoor, fijn weekend iedereen!
Oeh!! Goed nieuws!!quote:
vaagquote:
Oh, dat is zo ontzettend leuk hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef AmNaBa het volgende:
Ik heb een nieuw idee voor nagellak, ipv glitters instant mini polka dots...![]()
Net een supergave jurk gepast(komt woensdag binnen in mijn maat)
met zwarte dots, van die kleintjes, ga zo oefenen op bijpassende nagels....
Vandaag een jongen uit groep 3
Juf heeft u echt 3D nagels?
Nu het bestudeerd te hebben op mijn nagels
WOW
helemaal leuk en bij de garage vroeg de man: hoe vroeg sta jij op om je nagels te doen? En doe je dat dan ook elke dag??? Wel heel leuk....
Nu iets nieuws verzinnen voor vanavond, want ik ben nu wel klaar met mijn groene nagels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me nu toch iets verschrikkelijks gesmurft...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |