Hahaha, heb wat hoor. Weet alleen geen idee of ze naar NL verzenden, nog niet naar gekeken, sorry.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
oohhhhh laat me weten ja!!
Dan zou ik je echt eeuwig dankbaar zijn
Ja, ik denk dat ik dat bij de volgende bestelling ook maar doe als de grote niet meer aanwezig is. Dan heb ik wel Absolutely Alice dubbel, maar die kan ik dan wel via het ruiltopic kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:31 schreef Crientj het volgende:
Lol de meeste failen. ;o Ik wil ook bestellen, maar doe het lekker niet. Wel errug leuke kleurtjes ^^/
Wacht nog even op mijn salaris en ga daarna eens een mooie grote lijst maken voor de webshop.
Btw, voor wie die MAAH wilt, TD heeft nog wel de mini flesjes? Al heb je dan wel een 4pack mini.
lord oh whyyyyy did you show me this *koopt*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OP-Nai(...)?hash=item2eab7c5dda
Ok, dan ga ik dat proberen! Ik had al geprobeerd te stempelen met een gewone lak en dat wilde dus niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met alle holo's stempelen, als je maar snel genoeg werkt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OP-Nai(...)?hash=item2eab7c5dda
Heb 'm ook besteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heb zojuist OPI DS Glamour gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt vanuit de USA, totale kosten E 8,88. Valt me erg mee, want deze lak MOET ik echt hebben!
Ben zeer benieuwd wanneer het bezorgd gaat worden.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 13:52 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
heb zojuist OPI DS Glamour gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt vanuit de USA, totale kosten E 8,88. Valt me erg mee, want deze lak MOET ik echt hebben!
Ben zeer benieuwd wanneer het bezorgd gaat worden.....
[afbeelding]
Neuh, gaat er gewoon afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi!
Weet iemand of Ruby Pumps net zo lastig van je nagels af te halen is als glitters zoals MAAH?
Joepie!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik was net 2 seconden bij het kruidvat (ga zo nog ff terug) en zag een nieuwe essence display![]()
iets met fashionista. 2 oude lakjes, maar ook 1 nieuwe, een gele
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Linnie20v het volgende:
Puckzzz, hoe gaat het nu met je? Pijn al minder?
Dat is mooi nieuws!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!
Strange, bij mij ging het wel gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Zeg, ik wil die OPI DS Glamour betalen krijg ik
'De verkoper kan momenteel geen betalingen via PayPal ontvangen.
Neem contact op met de verkoper voor andere betalingsopties.'
Heb de verkoper gemaild maar toch vreemd..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef samsuus het volgende:
Weet iemand een site waar veel swatches van Models Own lakjes staan?
Naam voor naam googlen gaat erg lang duren aangezien ik 37 lakjes mooi denk te vinden ;-)
Haha, dat probleem had ik gisteravond ook!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef samsuus het volgende:
Thanks!! Jammer dat ze met swatches nog steeds mooi zijn ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |